Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Sosiaalinen median käyttö mat-fys- kem opetuksessa PLE Personal Learning Envirement.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Sosiaalinen median käyttö mat-fys- kem opetuksessa PLE Personal Learning Envirement."— Esityksen transkriptio:

1 Sosiaalinen median käyttö mat-fys- kem opetuksessa PLE Personal Learning Envirement

2 Oman osaamisen eri tasolle Tekninen valmius/pedagoginen ote opetus prosessista Opettaja Yhdessä tekeminen Yhdessä oppiminen opiskelija

3 SOME;n työkalut – Google –työkalut tiedostot voi jakaa oppilaiden/opettajien kanssa ja systeemi pelaa yksillä salasanoilla skydrivedropboxicloud

4 Low quality videos for teaching – idea Opittava asiasta tulokset ja video You tub;in. Siihen ei tarvis hienoja laitteita (lainaus ja idea Juhani Pihkala) Smartphone,ipad Tietojen kerääminen tehtävän varteen You tube video skydrive kuva

5 Facebook -opetuksessa ” Energia ja ympäristö”- kurssin (vallinainen,oppilaat eri alojen oppilaita) toteuttamisessa kokeiltu hyväksi facebookin tiedot ja tehtävät jakelu yhteyden pito datan kerääminen kurssin lopussa palaute onnistunut hyvin suljetussa ryhmässä ” Energia ja ympäristö”- kurssin (vallinainen,oppilaat eri alojen oppilaita) toteuttamisessa kokeiltu hyväksi facebookin tiedot ja tehtävät jakelu yhteyden pito datan kerääminen kurssin lopussa palaute onnistunut hyvin suljetussa ryhmässä

6

7 Kyvyt.fi Tutustun paremmin mahdollistuksin käyttää se opetuksessa tiedon keräämiseen Ensimmäinen kokeilu 11pros kanssa ei onnistunut - oppilaat eivät ollut halukaita kirjautua vaikka esittelin hyödyt Tutustun paremmin mahdollistuksin käyttää se opetuksessa tiedon keräämiseen Ensimmäinen kokeilu 11pros kanssa ei onnistunut - oppilaat eivät ollut halukaita kirjautua vaikka esittelin hyödyt

8 Puhelimen käyttö opetuksessa Tiedon kerääminen varteen oli kokeiltu useammin esim. vierailun yhteydessä Esim. Mineraali näyttelyssä - 12putki, 12rakA,12RakB 13lähiB –kemian kurssi Vesilaitoksessa 13lähiD Ekorosk, Toyota liike -11pros ”Energia ja ympäristö kurssi” Oppilaat käyttävät puhelimia mielelläni, tiedon siirto asiakirjan onnistui Tiedon kerääminen varteen oli kokeiltu useammin esim. vierailun yhteydessä Esim. Mineraali näyttelyssä - 12putki, 12rakA,12RakB 13lähiB –kemian kurssi Vesilaitoksessa 13lähiD Ekorosk, Toyota liike -11pros ”Energia ja ympäristö kurssi” Oppilaat käyttävät puhelimia mielelläni, tiedon siirto asiakirjan onnistui

9 Kuvassa 12putki oppilaat kemian tunnilla Valmistamassa teema ” mineraali ja kivi”

10 Integroitu oppiminen Luma- aineiden kortti 3ov (tästä tarkemmin myöhemmin) matFyskem3ov


Lataa ppt "Sosiaalinen median käyttö mat-fys- kem opetuksessa PLE Personal Learning Envirement."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google