Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuHannu Kokkonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS INCAR 2012 28.6.2012TV
2
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS INCAR 2012 2Q 100 haastattelua vastausprosentti 90,9 haastattelut toteutettu 11.-26.6.2012 haastattelumateriaali 1.3.-29.5.12 toimipisteet: Malmi pelti, Espoo, Klaukkala ja Malmi huolto asiakastyyppi: yksityinen, yritys, leasing 28.6.2012TV
3
InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 Vastausjakauma asiakasryhmittäin Asiakastyyppi 28.6.2012TV
4
InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 Vastausjakauma vahinkolajeittain Vahinkolaji 28.6.2012TV
5
InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 INCAR 2012 ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS Q2 Trendi analysointi mielipiteille ja avoimille arvoille 28.6.2012TV
6
InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 8. ARVOSANA INCARIN PALVELUSTA KOKONAISUUTENA 28.6.2012TV
7
InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 9. Suosittelisitteko InCaria? 28.6.2012TV
8
InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 Arvosanavertailu asiakasryhmittäin Ristiintaulukointi 28.6.2012TV
9
InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 INCAR 2012 ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS vertailu Q1/Q2 Trendi analysointi mielipiteille ja avoimille arvoille 28.6.2012TV
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.