Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS INCAR 2012 28.6.2012TV.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS INCAR 2012 28.6.2012TV."— Esityksen transkriptio:

1 ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS INCAR 2012 28.6.2012TV

2 ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS INCAR 2012 2Q 100 haastattelua vastausprosentti 90,9 haastattelut toteutettu 11.-26.6.2012 haastattelumateriaali 1.3.-29.5.12 toimipisteet: Malmi pelti, Espoo, Klaukkala ja Malmi huolto asiakastyyppi: yksityinen, yritys, leasing 28.6.2012TV

3 InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 Vastausjakauma asiakasryhmittäin Asiakastyyppi 28.6.2012TV

4 InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 Vastausjakauma vahinkolajeittain Vahinkolaji 28.6.2012TV

5 InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 INCAR 2012 ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS Q2 Trendi analysointi mielipiteille ja avoimille arvoille 28.6.2012TV

6 InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 8. ARVOSANA INCARIN PALVELUSTA KOKONAISUUTENA 28.6.2012TV

7 InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 2. Tutkimus 2012 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 9. Suosittelisitteko InCaria? 28.6.2012TV

8 InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 Vastauspvm 1.4.2012 - 1.4.2012 23:59:59 Arvosanavertailu asiakasryhmittäin Ristiintaulukointi 28.6.2012TV

9 InCar 2012 Asiakastyytyväisyystutkimus 07/09/12 INCAR 2012 ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS vertailu Q1/Q2 Trendi analysointi mielipiteille ja avoimille arvoille 28.6.2012TV


Lataa ppt "ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS INCAR 2012 28.6.2012TV."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google