Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Massive Multiplayer Online Role Playing Game Pelissä pelaajat luovat valtakuntia Pelaajat voivat tuhota toisiaan sekä toisten luomia valtakuntia Kehitetään.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Massive Multiplayer Online Role Playing Game Pelissä pelaajat luovat valtakuntia Pelaajat voivat tuhota toisiaan sekä toisten luomia valtakuntia Kehitetään."— Esityksen transkriptio:

1 Massive Multiplayer Online Role Playing Game Pelissä pelaajat luovat valtakuntia Pelaajat voivat tuhota toisiaan sekä toisten luomia valtakuntia Kehitetään hahmoja sekä luodaan ja hallitaan infrastruktuuria Pelaajien välinset diplomatiasopimukset Pelaajat hankkivat ja käyttävät resursseja Pelaajat voivat luoda peliin uutta sisältöä (tästä palkitaan) Pelaajilla mahdollisuus synnyttää mahtavia “sukuja”

2 Pelaajilla vapaus vaikuttaa pelin maailmaan ja toisiin pelaajiin Pelaajien tulee hankkia resursseja sekä hyödyntää niitä parhaaksi katsomallaan tavalla Resurssit kuluvat ja resurssien järkevästä käytöstä peli ”palkitsee” ja ”rankaisee” huolimattomasta käytöstä Pelaaja voi joutua toisen pelaajan orjaksi ja voi pyrkiä ottamaan orjia Hallitsijoilla käytössään taktinen kartta Peli kannustaa vallanhimoon (Power is everything) Valbara: Power of Blood (Askorbinsyra) Pelaajat kehittävät, rakentavat ja tuhoavat pelimaailmaa Pelaajaa kannustetaan muodostamaan sukupuu

3 Miksi juuri tämä peli: Strategisesti ja taktisesti painotettu MMORPG Pelaajilla todellinen vapaus Mitä pelissä on sellaista mitä kilpailevissa tuotteissa ei ole? Orjuus, resurssien kuluminen, talous, pelaajien mahdollisuus kehittää pelimaailmaa, kerjäläisjärjestelmä (Gandalf, 42 kerjäläistä), sukupuu Ydintavoite: Tavoitteet vaihtelevat tilanteen mukaan (selviytyminen, vallan kasvattaminen, valtakunnan kasvattaminen/kehittäminen, hahmon kehittäminen, maailmojen tutkiminen,kaupankäynti), suvun luominen Odotettavissa olevat tulokset: Ristiriidat, orjuutta, orjien kapina, valtakuntia tuhoutuu, hahmoja kuolee, rotuja häviää, rotujen evoluutio, kaupunkeja syntyy ja tuhoutuu, sodat, salamurhat, vallankaappaukset ja juonittelut, tiede ja teknologia kehittyy, elinolot paranevat, liittoumia syntyy, retkikunnat ja kaupankäynti valtioiden välillä

4 Kohderyhmä: Wowiin kyllästyneet, strategistit ja juonittelusta pitävät henkilöt ”hiekkalaatikko”-pelejä pelaavat ihmiset, RPG-pelaajat, modaus kultturiista kiinnostuneet. Pelaajat jotka pitävät tästä pelistä pitävät vapaudesta. Heillä on mahdollisuus toteuttaa suunnitelmiaan jotka tavanomaisissa MMORPG:ssä ovat estettyjä, rajoitettuja tai mahdottomia.

5 DirectX (9/10 Vista?) TCP/IP- protokolla, aloitus+kuukausimaksu Toteutus: Microsoft game studios? EA? Ubisoft? Laajuus: Massiivinen, 4-5 vuotta, vähintään 50 hengen tiimi. Demon tekemiseen vähintään 10 henkeä. Avainideat: 1. Pelaajalla valta toimia haluamallaan tavalla toisten pelaajien kanssa(liittoutumiset, talous, diplomatia, sodat) 2. Luonnonresurssien hankinta, käyttö, muokkaus sekä kuluminen 3. Hahmot kuluttavat ruokaa ja vettä lisäksin ne ovat kuolevaisia(nälkiintyminen, sairaudet) 4. Pelaajien palkitseminen (tittelit, tavaraa, ihme hahmoja) pelimaailmaa kehittävästä toiminnasta(aloittelevien pelaajien auttaminen, tavaroiden suunnittelu, kaupunkien suunnittelu, resurssien tehokas hyödyntäminen, diplomatian hyödyntäninen) 5.Orjuus 6.Pelaajan poistuttua (log out) tietokone ottaa pelaajan hahmon valtaansa.


Lataa ppt "Massive Multiplayer Online Role Playing Game Pelissä pelaajat luovat valtakuntia Pelaajat voivat tuhota toisiaan sekä toisten luomia valtakuntia Kehitetään."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google