Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuEmilia Aro Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Sisältö / 1 Tietokonegrafiikan jatkokurssi T-111.5300 4 op Lauri Savioja 1/06 Kertausta OpenGL:sta
2
Sisältö / 2 Materiaalia OpenGL:n punainen kirja ja sininen kirja: –http://www.opengl.org/documentation/red_book_1.0/http://www.opengl.org/documentation/red_book_1.0/ Open GL spesifikaatio –http://www.opengl.org/documentation/spec.html NeHe –http://nehe.gamedev.net/http://nehe.gamedev.net/
3
Sisältö / 3 GL, GLU, GLUT GL –renderöinti GLU, OpenGL Utility Library –projektiot GLUT, OpenGL Utility Toolkit –Ikkunanhallintaa –Input
4
Sisältö / 4 Tilakone The OpenGL Machine
5
Sisältö / 5 Toimintajärjestys
6
Sisältö / 6 The OpenGL Pipeline
7
Sisältö / 7 Syntaksi Funktiokutsut muotoa glXxxx Vakiot GL_XXX glBegin(XXX) ja glEnd(XXX) glEnable(XXX), glDisable(XXX)
8
Sisältö / 8 Piirto 10 erilaista primitiiviä
9
Sisältö / 9 Piirto Normaalit –glNormal3f Verteksit –glVertex3f
10
Sisältö / 10 Valot glLightfv glLightModelfv
11
Sisältö / 11 Materiaalit glMaterial
12
Sisältö / 12 Alustukset GLUT hoitaa *paljon* asioita
13
Sisältö / 13 Esimerkit material.c esimerkki punaisesta kirjasta –Alustukset –Matriisipinot –Kamera –Valot taso.c –C-kieltä –Verteksit ja normaalit
14
Sisältö / 14 Seuraavalla luennolla DisplayListat Teksturointi, läpinäkyvyys ja sumu Muistin hallinta C:ssä
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.