Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Yrittäjä-/yritysasiakkaan palvelut

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Yrittäjä-/yritysasiakkaan palvelut"— Esityksen transkriptio:

1 Yrittäjä-/yritysasiakkaan palvelut
Asiakas Yrittäjä-/yritysasiakkaan palvelut Harkitsemisen ja suunnittelun palvelut Työnantajan palvelut Neuvonta- ja tukipalvelut Rekrytointitarpeen arviointi Työsuhteen käynnistäminen Yritysten työnantajavelvotteiden palvelukok. Työsuojelu Puhelinpalvelu Sähköinen kommentointi Työntekijän palkkaaminen Liiketoimintasuunnitelma Työsuhteen muutostilanteet Työnantajaksi ilmoittautuminen Rekrytointikanavat ja hr-koulutus Yrityspalvelu (yritysneuvoja) Palvelut yrityspalveluiden tarjoajille Tietovarannot Työkalut ja hakemusten käsittely Neuvonnan tukipalvelut Liiketoiminta-suunnitelma Ilmoitusten vastaanotto Sähköinen työpöytä Palvelutarpeen kartoitus Palveluiden toteutuksen jäsentäminen: Palveluha-kemisto Palkka.fi Vaiheessa I toteutettavat palvelut Tuotekortit Sähköinen neuvonta ja kommentointi Vaiheessa II toteutettavat palvelut Palvelua ei toteuteta palvelukokonaisuudessa (muutostarpeet tulee kuitenkin ottaa huomioon) Toteutustapa: Hajautettu Keskitetty 1 1

2 Yrittäjä-/yritysasiakkaan palvelut
Asiakas Yrittäjä-/yritysasiakkaan palvelut Harkitsemisen ja suunnittelun palvelut Perustamisen palvelut Käynnistämisen palvelut Neuvonta- ja tukipalvelut Yrittäjyysominaisuuksien arviointi Yrityksen liikeidea Käytännön toimet Yrityksen perustamis-ilmoitus* Yrityksen ja yrittäjän talous Työnantajan vastuut ja velvoitteet Puhelinpalvelu Yritysmuo-don valinta Liiketoimintasuunnitelma Perustamis-vaiheen rahoituksen hakeminen Lupien hakeminen ja ilmoitusten tekeminen Verotus Sähköinen kommentointi Yrityspalvelu (yritysneuvoja) *YTJ:n osittainen uudistaminen tarvitsee myös SADe hankkeen ulkopuolista rahoitusta Palvelut yrityspalveluiden tarjoajille Tietovarannot Työkalut ja hakemusten käsittely Neuvonnan tukipalvelut Perustamisvaiheen rahoitushakemusten lausunnon antaminen Palvelu-tarpeen kartoitus Tuotekortit Liiketoiminta-suunnitelma Vaiheessa I toteutettavat palvelut Palveluiden toteutuksen jäsentäminen: Hakemusten vastaanotto Sähköinen työpöytä Sähköinen neuvonta ja kommentointi Palveluhakemisto Palvelua ei toteuteta palvelukokonaisuudessa (muutostarpeet tulee kuitenkin ottaa huomioon) Toteutustapa: Hajautettu Keskitetty

3


Lataa ppt "Yrittäjä-/yritysasiakkaan palvelut"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google