Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Henkilökunnan palautteet päivystyspilotista Kooste/osastonhoitja Tuija Skarp.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Henkilökunnan palautteet päivystyspilotista Kooste/osastonhoitja Tuija Skarp."— Esityksen transkriptio:

1 Henkilökunnan palautteet päivystyspilotista Kooste/osastonhoitja Tuija Skarp

2 Vastaajat

3 Toimintojen sujuvuus pilotin aikana

4 Yöajan kiireellisen hoidon tarvitsijat on hoidettu ja dokumentoitu yhden vastuutahon toimesta. Hoitolinjan selkeytyminen nopeammin Hoidetaan yhdessä paremmin Asiakaskirjo laaja -> osaamisen kehittymisen mahdollisuus Potilasohjaus tarkemmin -> tarv. alueasemille aamulla Yhteistyö parantunut asiakkaan eduksi

5 Siirtotilanteiden tiedonkulussa on toisinaan puutteita. Lääkäreiden yöajan päivystystyöjärjestely koetaan erittäin raskaana, ja päätöksenteko vaikeutuu väsyneenä. Riski virheisiin kasvaa. Samanaikainen läsnäolotarve monessa paikassa saattaa uhata potilasturvallisuutta. Toiminnan yksityiskohdissa on vielä hiomista ja yhteistä sopimista.

6 Yhden organisaation päivystys; tk-päivystyksen aukioloaikojen harkinta Yöajan potilaat luokiteltuna useimmiten esh-potilaita Työvuoro- ja työaikajärjestelyjen kehittäminen Resurssointi: kolme hoitajaa yössä hyvä määrä. Päivystävien lääkäreiden määrä? Laitoshuoltajapalvelut? Konsultaatiopuhelujärjestelyt


Lataa ppt "Henkilökunnan palautteet päivystyspilotista Kooste/osastonhoitja Tuija Skarp."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google