Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front."— Esityksen transkriptio:

1 Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front HOPUNU10A4 HAMK LEPAA

2 Johdanto  Sosiaalinen media on yksi aikamme suurimmista ilmiöistä, joka kehittyy ja muuttaa muotoaan jatkuvasti  Monet tahot sekä yritykset ovat ymmärtäneet tämän merkityksen  Aiheeseen innoitti omakohtainen kiinnostus kirjoittamista ja viestintää kohtaan  Työn alustava aikataulu: Aloitusseminaari maaliskuun alussa, väliseminaari huhtikuun loppupuolella, ja loppuseminaari 22.5

3  Työntilaaja Viherympäristöliitto tahtoo saavuttaa sosiaalisessa mediassa paremman näkyvyyden ja tavoittaa etenkin nuoremman yleisön entistä paremmin  Me tulemme perehtymään työn tilaajaan sekä heidän tämän hetkiseen sosiaalisen median käyttöön. Tulemme kartoittamaan myös sosiaalisen median nykyluonteen ja pohtimaan tulevia trendejä  Suunnittelemme kuinka kehittää ja tehostaa Viherympäristöliiton jo olemassa olevia sosiaalisen median profiileja ja niiden hallintaa ja arvioida eri somekanavien hyödyllisyyttä heidän tavoitteidensa saavuttamisessa

4  Tulemme työssämme hyödyntämään ja läpikäymään sosiaalisen median kirjallisuutta ja sähköisiä julkaisuja, ja somesta tehtyjä käyttäjätutkimuksia  Tulemme perusteellisesti tutustumaan somen eri kanaviin (twitter, facebook, instagram yms.)  Viherympäristöliiton pyytäessä rakennamme heille toimivat käyttäjäprofiilit sosiaalisen median eri kanaviin ja kuvata työssämme nämä vaiheet yksityiskohtaisesta ja antaa eväät toimivaan ja ajan hermoilla pysyvään sosiaalisen median hallintaan

5  Viherympäristöliiton sometoiminnan kehittämiskohdat?  Sosiaalinen media tänään ja huomenna: Mitkä ovat tulevaisuuden trendit?  Mitkä ovat eri sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaispiirteet, erot, mahdolliset hyödyt ja haitat sekä vaatimukset käyttäjälle  Sosiaalisen median käyttäjät: Kuinka tavoittaa nuoret?  Mitä uskottava ja ajan hermoilla oleva viestintä sosiaalisessa mediassa edellyttää työn tilaajalta?  Sometoiminnan budjetointi: Siihen vaadittavat resurssit?


Lataa ppt "Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google