Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKatriina Kähkönen Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front HOPUNU10A4 HAMK LEPAA
2
Johdanto Sosiaalinen media on yksi aikamme suurimmista ilmiöistä, joka kehittyy ja muuttaa muotoaan jatkuvasti Monet tahot sekä yritykset ovat ymmärtäneet tämän merkityksen Aiheeseen innoitti omakohtainen kiinnostus kirjoittamista ja viestintää kohtaan Työn alustava aikataulu: Aloitusseminaari maaliskuun alussa, väliseminaari huhtikuun loppupuolella, ja loppuseminaari 22.5
3
Työntilaaja Viherympäristöliitto tahtoo saavuttaa sosiaalisessa mediassa paremman näkyvyyden ja tavoittaa etenkin nuoremman yleisön entistä paremmin Me tulemme perehtymään työn tilaajaan sekä heidän tämän hetkiseen sosiaalisen median käyttöön. Tulemme kartoittamaan myös sosiaalisen median nykyluonteen ja pohtimaan tulevia trendejä Suunnittelemme kuinka kehittää ja tehostaa Viherympäristöliiton jo olemassa olevia sosiaalisen median profiileja ja niiden hallintaa ja arvioida eri somekanavien hyödyllisyyttä heidän tavoitteidensa saavuttamisessa
4
Tulemme työssämme hyödyntämään ja läpikäymään sosiaalisen median kirjallisuutta ja sähköisiä julkaisuja, ja somesta tehtyjä käyttäjätutkimuksia Tulemme perusteellisesti tutustumaan somen eri kanaviin (twitter, facebook, instagram yms.) Viherympäristöliiton pyytäessä rakennamme heille toimivat käyttäjäprofiilit sosiaalisen median eri kanaviin ja kuvata työssämme nämä vaiheet yksityiskohtaisesta ja antaa eväät toimivaan ja ajan hermoilla pysyvään sosiaalisen median hallintaan
5
Viherympäristöliiton sometoiminnan kehittämiskohdat? Sosiaalinen media tänään ja huomenna: Mitkä ovat tulevaisuuden trendit? Mitkä ovat eri sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaispiirteet, erot, mahdolliset hyödyt ja haitat sekä vaatimukset käyttäjälle Sosiaalisen median käyttäjät: Kuinka tavoittaa nuoret? Mitä uskottava ja ajan hermoilla oleva viestintä sosiaalisessa mediassa edellyttää työn tilaajalta? Sometoiminnan budjetointi: Siihen vaadittavat resurssit?
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.