Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015."— Esityksen transkriptio:

1 Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015

2 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus Kouvolansanomat.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu 12.-26.3.2015 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 6,3 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot.

3 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

4 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

5 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

6 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

7 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Harrastukset KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

8 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

9 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tyytyväisyys sivustoon Asteikolla 1=tyytymätön – 5=tyytyväinen KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

10 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Kouvolansanomat.fi-sivuston tärkeys itselle KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

11 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Kouvolansanomat.fi-sivuston käyttötarkoitukset KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

12 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Annettujen ominaisuuksien sopivuus Kouvolansanomat.fi-sivustolle KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

13 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Kouvolansanomat.fi mobiilissa

14 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus m.kouvolansanomat.fi -sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu 12.3- 5.4.2015 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 6,2 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot. MOBIILI

15 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI MOBIILI

16 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI

17 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot

18 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI

19 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI

20 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Palvelun saama yleisarvosana MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI


Lataa ppt "Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google