Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJohanna Härkönen Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015
2
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus Esaimaa.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu 12.-26.3.2015 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 5,4 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot.
3
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT
4
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT
5
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT
6
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT
7
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Harrastukset ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT
8
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS
9
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tyytyväisyys sivustoon ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS Asteikolla 1=tyytymätön – 5=tyytyväinen
10
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Esaimaa.fi-sivuston tärkeys itselle ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS
11
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Esaimaa.fi-sivuston käyttötarkoitukset ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS
12
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Annettujen ominaisuuksien sopivuus Esaimaa.fi-sivustolle ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS
13
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Esaimaa.fi mobiilissa
14
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus m.esaimaa.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu 12.-26.3.2015 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 5,6 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot. MOBIILI
15
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI
16
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI
17
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot
18
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI
19
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI
20
SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 ESAIMAA.FI - MOBIILI Palvelun saama yleisarvosana MOBIILI
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.