Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015."— Esityksen transkriptio:

1 Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015

2 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus Esaimaa.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu 12.-26.3.2015 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 5,4 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot.

3 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT

4 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT

5 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT

6 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT

7 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Harrastukset ESAIMAA.FI - PROFIILITIEDOT

8 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

9 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tyytyväisyys sivustoon ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS Asteikolla 1=tyytymätön – 5=tyytyväinen

10 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Esaimaa.fi-sivuston tärkeys itselle ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

11 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Esaimaa.fi-sivuston käyttötarkoitukset ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

12 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Annettujen ominaisuuksien sopivuus Esaimaa.fi-sivustolle ESAIMAA.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

13 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Esaimaa.fi mobiilissa

14 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus m.esaimaa.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu 12.-26.3.2015 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 5,6 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot. MOBIILI

15 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI

16 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI

17 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot

18 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI

19 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla ESAIMAA.FI - MOBIILI MOBIILI

20 SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 ESAIMAA.FI - MOBIILI Palvelun saama yleisarvosana MOBIILI


Lataa ppt "Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google