Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa."— Esityksen transkriptio:

1 Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa

2 Yleisasenne mainontaan eri vuosina Myönteinen = erittäin + melko + hieman myönteinen. Kielteinen = erittäin + melko + hieman kielteinen

3 Miksi mainonta on myönteinen asia Avoin kysymys, vastaajina mainontaan myönteisesti suhtautuvat N=801

4 Mainonta on myönteinen asia ”Jos olen jotain hankkimassa, mainoksista saa uusia ajatuksia ja tietenkin heräteostoksen mahdollisuutta unohtamatta.” ”Voi löytää uusia tuotteita, edullisia hintoja.” ”Antaa informaatiota uusista tuotteista, hinnoista, yrityksistä - joskus ovat jopa hauskoja. ”

5 Miksi suhtautuminen on neutraalia ”Mainonta ei kovinkaan usein vaikuta ostopäätöksiini.” Avoin kysymys, vastaajina mainontaan yhdentekevästi suhtautuvat N=91

6 Miksi suhtautuminen on kielteistä Avoin kysymys, vastaajina mainontaan kielteisesti suhtautuvat N=130

7 Mitkä ovat tärkeitä asioita mainoksessa

8 Suomalaisten mielikuva mainonnasta

9 Summa summarum Suomalaiset suhtautuvat mainontaan erittäin myönteisesti. Mainonnasta on heille hyötyä. Siltä odotetaan tietoa - tunnetta unohtamatta Suomalaiset suhtautuvat mainontaan erittäin myönteisesti. Mainonnasta on heille hyötyä. Siltä odotetaan tietoa - tunnetta unohtamatta


Lataa ppt "Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google