Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMarjatta Lehtinen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa
2
Yleisasenne mainontaan eri vuosina Myönteinen = erittäin + melko + hieman myönteinen. Kielteinen = erittäin + melko + hieman kielteinen
3
Miksi mainonta on myönteinen asia Avoin kysymys, vastaajina mainontaan myönteisesti suhtautuvat N=801
4
Mainonta on myönteinen asia ”Jos olen jotain hankkimassa, mainoksista saa uusia ajatuksia ja tietenkin heräteostoksen mahdollisuutta unohtamatta.” ”Voi löytää uusia tuotteita, edullisia hintoja.” ”Antaa informaatiota uusista tuotteista, hinnoista, yrityksistä - joskus ovat jopa hauskoja. ”
5
Miksi suhtautuminen on neutraalia ”Mainonta ei kovinkaan usein vaikuta ostopäätöksiini.” Avoin kysymys, vastaajina mainontaan yhdentekevästi suhtautuvat N=91
6
Miksi suhtautuminen on kielteistä Avoin kysymys, vastaajina mainontaan kielteisesti suhtautuvat N=130
7
Mitkä ovat tärkeitä asioita mainoksessa
8
Suomalaisten mielikuva mainonnasta
9
Summa summarum Suomalaiset suhtautuvat mainontaan erittäin myönteisesti. Mainonnasta on heille hyötyä. Siltä odotetaan tietoa - tunnetta unohtamatta Suomalaiset suhtautuvat mainontaan erittäin myönteisesti. Mainonnasta on heille hyötyä. Siltä odotetaan tietoa - tunnetta unohtamatta
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.