Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAnton Kahma Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Kalevankankaan koulun mainosprojekti Mediavaikuttamisen parhaat eurooppalaiset käytännöt
2
Tavoitteet Tehdä tunnetuksi uutta Kalevankankaan kirjastoa Saada kirjastoon uusia asiakkaita Opettaa Kalevankankaan koulun kahdeksasluokkalaisille mainontaan liittyviä asioita ja kokeilla heidän kanssaan mediavaikuttamista
3
Kohderyhmät Nuoret Aikuiset Ulkomaalaiset opiskelijat
4
Mediat Länsi-Savo Etelä-Savon Radio Kadunvarsimainokset Kalis-TV
5
Mainosprojektin toteuttajat Kalevankankaan koulun 8B ja 8L sekä äidinkielen ja kirjallisuuden opettajat Teknisenä tukena Otavan Opiston IT- suunnittelija ja opiskelija
6
Mainosprojektin toteutus Mainonnan käsittelyä äidinkielen tunneilla: mainonnan tavoitteet, keinot, säännöt, kohderyhmät Jako kuuteen työryhmään/ luokka Kohderyhmien (nuoret, aikuiset, ulkomaalaiset opiskelijat) arvonta Mainoksien suunnittelu omalle kohderyhmälle sekä median valinta Mainoksien tekeminen Mainoksien julkistaminen
7
Mitä opittiin? Mainoksien suuntaamista erilaisille kohderyhmille Mainonnan keinoja Viestintäkanavan merkitystä ja valintaa mainonnassa Vaikuttamista Teknisiä taitoja: kuvankäsittelyä, kuvaamista, äänittämistä Ryhmätyöskentelytaitoja Mainokseen kirjoitettavat tiedot on tarkistettava moneen kertaan!
8
8B:n palaute mainosprojektista Mainosprojekti oli (melko) hyödyllinen ja opettavainen työ. Mainosta oli kivaa ja kiinnostavaa suunnitella ja toteuttaa. Mainoksemme saattaa herättää jonkun kiinnostuksen Kalevankankaan kirjastoa kohtaan./ Mainoksemme huomataan ja se houkuttelee Kalevankankaan kirjastoon uusia asiakkaita.
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.