Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa."— Esityksen transkriptio:

1 SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1

2 SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa Korkea käyttäjärooli, itsensä mainostaminen: Blogit, Twitter Yhteisöllisyyteen perustuvat: Facebook Sisältöyhteisöt: Wikit, Instagram 2

3 SOMEN JAOTTELU Sosiaalisen median määrittelemisessä on hyvä huomioida Millaista vuorovaikutus sovelluksessa on Mikä on yksittäisen käyttäjän rooli Miten ja millaista tietoa jaetaan 3

4 MYYNTI SOMESSA Sosiaalinen media tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia niin kuluttajamyyntiin kuin b-to-b myyntiin. Uusia sovelluksia tulee lähes päivittäin Teknologian merkitys ratkaiseva Koko myyntiprosessin siirtyminen sähköiseksi 4

5 PONTENTIAALISTEN ASIAKKAIDEN KARTOITTAMINE 5

6 ALKUVALMISTELUT 6

7 ASIAKKAAN KOHTAAMINEN 7

8 TUOTE-ESITTELY 8

9 KYSYMYKSET JA VASTAVÄITTEET 9

10 KLOUSAAMINEN 10

11 JÄLKITOIMENPITEET 11


Lataa ppt "SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google