Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuOtto Halonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1
2
SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa Korkea käyttäjärooli, itsensä mainostaminen: Blogit, Twitter Yhteisöllisyyteen perustuvat: Facebook Sisältöyhteisöt: Wikit, Instagram 2
3
SOMEN JAOTTELU Sosiaalisen median määrittelemisessä on hyvä huomioida Millaista vuorovaikutus sovelluksessa on Mikä on yksittäisen käyttäjän rooli Miten ja millaista tietoa jaetaan 3
4
MYYNTI SOMESSA Sosiaalinen media tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia niin kuluttajamyyntiin kuin b-to-b myyntiin. Uusia sovelluksia tulee lähes päivittäin Teknologian merkitys ratkaiseva Koko myyntiprosessin siirtyminen sähköiseksi 4
5
PONTENTIAALISTEN ASIAKKAIDEN KARTOITTAMINE 5
6
ALKUVALMISTELUT 6
7
ASIAKKAAN KOHTAAMINEN 7
8
TUOTE-ESITTELY 8
9
KYSYMYKSET JA VASTAVÄITTEET 9
10
KLOUSAAMINEN 10
11
JÄLKITOIMENPITEET 11
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.