Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Yhteisöälyn ABC Oulu Pauli Aalto-Setälä Liikkeenjohtaja ja journalisti

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Yhteisöälyn ABC Oulu Pauli Aalto-Setälä Liikkeenjohtaja ja journalisti"— Esityksen transkriptio:

1 Yhteisöälyn ABC Oulu Pauli Aalto-Setälä Liikkeenjohtaja ja journalisti
Executive MBA Toimitusjohtaja, Aller Media

2 Metropoliitta Ambrosius
”Aalto-Setälän kirja on älykkään media-ammattilaisen pohdintaa, jossa ei edes yritetä antaa valmiita vastauksia, koska sellaisia ei ole. Merkitys-talous on ihmisten omia valintoja.” Markku A. Kulmala, Ilkka ”Aalto-Setälän kirja on virkistävä siksikin, että se on idealistin puhetta lempeällä ja ihmis-ystävällisellä otteella.” Metropoliitta Ambrosius ”Hyödyllistä luettavaa median molemmin puolin.” Sanna Wirtavuori, TV-maailman päätoimittaja "Merkitystalous on virkistävä ilmestys, sillä itse käsite pakottaa kuluttajaa ja median ammattilaisia pohtimaan sanan sisältöä.” Päivi Voima, Markkinointi & Mainonta

3 ”Tunneosaamisessa on järkeä
”Tunneosaamisessa on järkeä! Organisaatiopsykologin ja teeveestä tutun mediajohtajan kirja on selvästi tarkoitettu epäilijöille, joiden mielestä tunteista puhuminen on turhaa hömppää. Ihan hyvin kaksikko jaksaakin perustella asioita ja selättää ennakkoluuloja.” [Talouselämä, Heidi Hammarsten  ] ”Saarinen ja Aalto-Setälä onnistuvat oppaassaan käsittelemään aihetta yleistajuisesti mutta kiihkottomasti. Suomalaisjohtajien lyhyet haastattelupätkät ryydittävät mukavasti tekstiä viemättä pääosaa asialta.” [Tekniikka ja Talous, Ninni Myllyoja  ]

4 VIISI MERKITTÄVINTÄ TRENDIÄ
1.YHTEISÖÄLY Hallinnan sijasta vaikuttamista ja ohjaamista. 2. TRANSFORMAATIO 3. MOBIILIN NOUSU 4. JOHTAMISKULTTUURIN MUUTOS Avoimuus. Luottamus 5. VIESTINNÄN SISÄLTÖJEN JA KONTEKSTIEN MERKITYS Mitä, missä yhteydessä ja kenelle.

5 kapasiteetti P S Y K O L O G I N E N Ä L Y L L I N E N kapasiteetti
S O S I A A L I N E N kapasiteetti

6 VIESTINNÄN KAAVA

7 VASTAANOTTO TUNNE TOIMINTA

8 BRÄNDI KULTTUURI MAINE MAINE TEOT LUPAUS

9 I N T O H I M O T A I D O T H Y Ö T Y M U I L L E ?

10 Measuring innovation by the amount of ideas produced is like trying to figure out the top speed of a car by the amount of fuel in the tank.

11 To find/create a method, a product, a way to offer or mediate, a way to distribute...

12 We all have plenty of ideas
We all have plenty of ideas. Innovation is implementing those ideas in our everyday business and producing measurable results from that.

13 Somebody has to be in charge, focus the effort and create clear action plan. But remember: when innovating, everybody is equal.

14 V A A T I V U U S burnout flow T A I D O T apatia boreout

15 SELF AWARENESS SELF MANAGEMENT SOCIAL AWARENESS RELATIONSHIP MANAGEMENT


Lataa ppt "Yhteisöälyn ABC Oulu Pauli Aalto-Setälä Liikkeenjohtaja ja journalisti"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google