Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Markkinoinnin perusteet

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Markkinoinnin perusteet"— Esityksen transkriptio:

1 Markkinoinnin perusteet
Logistiikkapäätökset Lähde: ”Markkinoinnin perusteet” Lahtinen-Isoviita, 2004 Avaintulos Oy

2 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet
Logistiikka LTPT markkinoinnin perusteet

3 Logistiikkaratkaisut
Logistiikkaa koskevilla ratkaisuilla yritys varmistaa, että se pystyy toimittamaan tavarat oikein, sovitussa ajassa, kunnollisina, varmasti ja sopivin välein asiakkaille LTPT markkinoinnin perusteet

4 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet
Asiakkaan odotukset Asiakkaan odotukset jakelijoiden logistiikalle ovat toimitusnopeus, oikeellisuus, palveluhalu, reklamaatioiden nopea käsittely ja kustannustehokkuus Logistiikan määritelmissä painottuu asiakaspalvelun, kustannustehokkuuden ja lisäarvon tuottaminen LTPT markkinoinnin perusteet

5 Markkinoinnin logistiikka
Sisältää koko hankintaketjun toimintojen koordinoimisen asiakkaalle tarjotaan parasta mahdollista laatua asiakaspalvelun maksimoiva, jakelukustannukset minimoiva logistiikkajärjestelmä on utopiaa LTPT markkinoinnin perusteet

6 Logistiikan ensisijaiset tehtävät
tilausten käsittely, varastointi, varaston seuranta ja tavaroiden kuljetus Yritykset voivat saavuttaa sopusoinnun logistiikan eri tehtävien välillä muodostamalla logistiikkatiimejä, joilla on osastorajojen yli käyvät toimivaltuudet LTPT markkinoinnin perusteet


Lataa ppt "Markkinoinnin perusteet"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google