Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

JATKAJAKOULU Jatkajakoulun kehittäminen ja tuoteimagon ylläpito - Miten varmistetaan JTK-laatu? Simo Saurio Suomalaisten Jatkajakoulutoimijoiden 2. tapaaminen.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "JATKAJAKOULU Jatkajakoulun kehittäminen ja tuoteimagon ylläpito - Miten varmistetaan JTK-laatu? Simo Saurio Suomalaisten Jatkajakoulutoimijoiden 2. tapaaminen."— Esityksen transkriptio:

1 JATKAJAKOULU Jatkajakoulun kehittäminen ja tuoteimagon ylläpito - Miten varmistetaan JTK-laatu? Simo Saurio Suomalaisten Jatkajakoulutoimijoiden 2. tapaaminen 10.10.2007 Haaga-Helia amk

2 JATKAJAKOULU Kokonaislaatu 1.Sisäinen toiminta amk:ssa sujuva toiminta amk:ssa valmentajien käsitys JTK-tuotteesta JTK + koululaisten valinta 2.JTK:n toteutuksen taso asiantuntijoiden jälki näkyy JTK:n sisällössä ja sen toteutuksessa noudattaa JTK-standardia (seka, spv)

3 JATKAJAKOULU JTK-laatu 1.Laadusta ei ole varaa tinkiä vaikea tuote valmentajan ja amk:n imago, odotukset yksi tärkeimmistä tuotteista amk:ien yrittäjyyden edistämisessä 2.Amk:n vastuuhenkilön tärkein rooli – laadunvarmistus on varannut aikaa ja saanut valtuudet kompetenssista pyritään huolehtimaan kalibroi JTK-tuotetta amk:ssa on tukihenkilö uusille valmentajille

4 JATKAJAKOULU 3.Mitä kuuluu JTK-laatuun? sisältö ja toteutus kestävät arvioinnin myöhemminki pysyy ajan kuluessakin ”stemminä” aikataulut eivät lipsu JTK viedään aina päätökseen

5 JATKAJAKOULU 4.Ongelmatilanteiden hallinta ja hoito Mahdollisia ongelmia 1.”Tilaustyöt” opintopisteiden ”metsästys” ilman intentiota kaverin mukaan houkutteleminen JTK ei varsinaisesti kiinnosta, vaan on pakko muu epäasiallinen peruste 2.Jo aloittaneet miten säilyttää motivaatio

6 JATKAJAKOULU 3.Jälkikritiikki laadun varmistus oleellista alkukeskusteluissa selkeät rajat/reunaehdot, epärealististen odotusten karsinta 4.Toivottomat tapaukset siviilirohkeutta terveesti 5. Kysynnän ja JTK:n tarjonnan tasapaino 6.”Kaikkihan sen kylällä tuntee” kylähullut, huijarit, ”kaikki jää kesken” –tyypit & muu sekalainen joukko miten varmistetaan, ettei…

7 JATKAJAKOULU 7.Yrittäjä jo ennestään Muiden yritysten tilanne miksi JTK?

8 JATKAJAKOULU JTK-valmentajavalmennus kohderyhmä tavoite rakenne & sisältö ”auktorisoitu” JTK-valmentaja –mitä saa? –mitä velvoitetaan?

9 JATKAJAKOULU JTK:n vastuuhenkilöiden rooli amk:ssa 1.JTK:n toteutuksen koordinointi, ohjaus ja valvonta 2.Osallistuu JTK:n toteuttamiseen 3.Informointi ja markkinointi (sisäinen ja ulkoinen) 4.JTK:n laadunvarmistus 5.Oman ammattitaidon ylläpito ja kehittäminen

10 JATKAJAKOULU Kenelle JTK sopii/suositellaan sopii hyvin sopii varauksin ei sovi / ei suositella


Lataa ppt "JATKAJAKOULU Jatkajakoulun kehittäminen ja tuoteimagon ylläpito - Miten varmistetaan JTK-laatu? Simo Saurio Suomalaisten Jatkajakoulutoimijoiden 2. tapaaminen."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google