Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit"— Esityksen transkriptio:

1 VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 1 /10 1 / 2 Hankittavien palvelujen laadun ja jatkuvuuden varmistaminen Hankittavien palvelujen kuvaaminen Toimialojen omia tuotteistusvalmiuksia lisätään koulutuksen ja ohjeistuksen avulla. VAIKUTTAVUUS

2 VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 1 /10 2 / 2 Hankittavien palvelujen laadun ja jatkuvuuden varmistaminen Hankittavien palvelujen kuvaaminen Tuotteistuksen ja kustannuslaskennan vaatimukset toiminnanohjausjärjestelmälle on määritelty vuoden loppuun mennessä. VAIKUTTAVUUS

3 VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 2 / 10 1 / 2 Palvelujen asiakaslähtöisyys Palvelusetelimalli Vanhusten kotona asumista tukeva palvelusetelijärjestelmä otetaan käyttöön. (kv) Apulaiskaupunginjohtaja Vesa Kauppinen / Ylilääkäri Jari Ahvenainen Palvelusetelin käyttöönoton tilanne. VAIKUTTAVUUS

4 VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 2 / 10 2 / 2 Palvelujen asiakaslähtöisyys Palvelusetelimalli Päätökset palvelusetelijärjestelmän laajentamisesta tehdään osana kaupungin toimintamallin uudistusta. VAIKUTTAVUUS

5 VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 3 / 10 1 / 2 Palvelumarkkinoiden kehittyminen Palvelumarkkinoiden seuranta Toimialakohtaiset palvelumarkkinaselvitykset ovat käynnissä 2004. VAIKUTTAVUUS

6 VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 3 / 10 2 / 2 Palvelumarkkinoiden kehittyminen Osallistuminen markkinoita kehittäviin yhteistyöhankkeisiin Sosiaali- ja terveystoimi osallistuu Hyvinvointialan palveluyrittäjyyden kehittäminen Pirkanmaalla –hankkeeseen. VAIKUTTAVUUS

7 PROSESSIT JA RAKENTEET
Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 4 /10 Tuotantotapojen arviointi Tuotantotapojen arvioinnin kehittäminen Tuotantotapojen arviointi liitetään 2005 taloussuunnitteluprosessiin. PROSESSIT JA RAKENTEET

8 PROSESSIT JA RAKENTEET
Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 5 / 10 Hankintalinjausten määrittely Palvelujen hankintasuunnitelmien laadinta. Toimialat ovat tehneet palvelujen hankintasuunnitelmat. (kv) Johtaja Juha Yli-Rajala Palvelujen hankintasuunnitelmien valmiusaste. PROSESSIT JA RAKENTEET

9 PROSESSIT JA RAKENTEET
Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 6 / 10 1 / 2 Palvelujen kilpailuttamisen hallinta Palvelujen hankintaosaamisen kehittäminen Palvelujen hankintakoulutus on käynnissä, 50% kohderyhmästä on koulutettu vuoden loppuun mennessä. (kv) Johtaja Juha Yli-Rajala Koulutettujen osuus kohderyhmästä. PROSESSIT JA RAKENTEET

10 PROSESSIT JA RAKENTEET
Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 6 / 10 2 / 2 Palvelujen kilpailuttamisen hallinta Hankintaverkoston tukeminen Kaupungin verkkosivujen Hankinnat –sivulla ylläpidetään palvelujen hankintaa tukevaa materiaalia. PROSESSIT JA RAKENTEET

11 RESURSSIT Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 7 / 10 1 / 2 Palvelujen hankintaa tukevan toimintatavan vahvistaminen Budjetointirakenteen uudistaminen Kaupunginvaltuusto ottaa kantaa prosessibudjetointiin keväällä 2004. RESURSSIT

12 RESURSSIT Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 7 / 10 2 / 2 1 / 2 Palvelujen hankintaa tukevan toimintatavan vahvistaminen Tilaajaorganisaatioiden muodostaminen Yhdyskuntapalvelujen tilaajaorganisaation malli valmistuu 2004, toiminta käynnistyy (kv) Projektipäällikkö Kari Hakari / apulaiskaupunginjohtaja Esa Kotilahti RESURSSIT

13 RESURSSIT Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 7 / 10 2 / 2 Palvelujen hankintaa tukevan toimintatavan vahvistaminen Tilaajaorganisaatioiden muodostaminen Päivähoidon tilaajaorganisaation malli valmistuu 2004, toiminta käynnistyy 2005. RESURSSIT

14 RESURSSIT Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 8 / 10 1 / 2 Oman palvelutuotannon vahvistaminen ja uudistaminen Oman palvelutuotannon suorituskyky Laadunhallinnan lähtökohdat ja periaatteet on määritelty vuoden loppuun mennessä. RESURSSIT

15 RESURSSIT Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 8 / 10 2 / 2 1 / 3 Oman palvelutuotannon vahvistaminen ja uudistaminen Oman palvelutuotannon organisoinnin uudistaminen Konsernihallinnon palvelukeskusten selvitystyö on valmis ja toteutussuunnitelmat on hyväksytty. (kv) Projektipäällikkö Päivi Nurminen Selvitystyön ja toteutussuunnitelmien valmiusaste. RESURSSIT

16 RESURSSIT Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 8 / 10 2 / 2 2 / 3 Oman palvelutuotannon vahvistaminen ja uudistaminen Oman palvelutuotannon organisoinnin uudistaminen Yhdyskuntapalveluiden tuottajaorganisaation malli valmistuu 2004, toiminta käynnistyy 2005 alussa. (kv) Projektipäällikkö Kari Hakari / apulaiskaupunginjohtaja Esa Kotilahti RESURSSIT

17 RESURSSIT Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 8 / 10 2 / 2 3 / 3 Oman palvelutuotannon vahvistaminen ja uudistaminen Oman palvelutuotannon organisoinnin uudistaminen Päivähoidon tuottajaorganisaation malli valmistuu 2004, toiminta käynnistyy 2005. RESURSSIT

18 UUDISTUMINEN Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 9 / 10 1 / 2 Seudullisten yhteistyömahdollisuuksien kehittäminen Palvelujen tuotantotavat Aluekeskushankkeessa selvitetään vaihtoehtoiset palvelutuotantomallit Vuoreksen alueella. UUDISTUMINEN

19 UUDISTUMINEN Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 9 / 10 2 / 2 Seudullisten yhteistyömahdollisuuksien hyödyntäminen Seudullisen palvelutuotannon uudet avaukset Palvelutuotannon yhteistyömahdollisuudet selvitetään osana 2004 käynnistyvää seutustrategiatyötä. UUDISTUMINEN

20 UUDISTUMINEN Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 10 /10 1 / 2 Tuotekehitystoiminta Sisäinen ja ulkoinen verkostoituminen Toimintamallin uudistus lisää poikkihallinnollisia hankkeita. UUDISTUMINEN

21 UUDISTUMINEN Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Tavoitetaso 2004 Vastuuhenkilö Mittarit Toimialan raportointi 10 /10 2 / 2 Tuotekehitystoiminta Sisäinen ja ulkoinen verkostoituminen Hoiva-alan toimijoiden yhteistyö vakiintuu toimintatavaksi. UUDISTUMINEN


Lataa ppt "VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google