Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAnnika Jokinen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008
2
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tutkimuksen tarkoitus Selvittää Akavan Erityisalat ry:n jäsenistön tyytyväisyyttä järjestön toimintaan ja palveluihin Selvittää palvelujen käyttöä, palvelujen tärkeyttä sekä tyytyväisyyttä toimintaan Seurata jäsentyytyväisyydessä kahden vuoden aikaa tapahtuneita muutoksia
3
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tutkimuksen aihealueet Mihin katsoo ensisijaisesti samaistuvansa ammattiliiton jäsenenä Mistä sai tiedon liittymistä varten Ensisijainen syy jäseneksi liittymiselle ja tämän hetkinen tärkein jäsenyyden syy Palvelujen tärkeys omalta kannalta Palvelujen käyttö ja osallistuminen toimintaan Arvosana palveluille ja Akavan Erityisalojen toiminnalle - erimielisyys- ja riita-asioiden hoito - henkilökohtainen työsuhdeneuvonta - palkkaneuvonta - jäsenyyteen liittyvät puhelin- ja sähköpostipalvelut - työttömyyskassan palvelut - luottamusmiestoiminta - sopimusedunvalvonta ja neuvottelutoiminta - koulutustoiminta - aluetoiminta - opiskelijatoiminta - sähköinen asiointi jäsenkanavalla - Yhteenveto-lehti - nettisivut Akavan Erityisalojen imago ja mielikuva (väittämät)
4
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Kohderyhmä Akavan Erityisalojen koko jäsenistö Tutkimuksen toteutus Sähköpostikysely 21.1.-4.2.2008 Lähetetty 18674 viestiä, perille meni 16238 kpl Hyväksyttyjä vastauksia 6827 kpl Vastausprosentti 42,0
5
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne / Sukupuoli ja ikä
6
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne / Alue
7
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne
8
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Ammattiliiton jäsenenä mihin katsot ensisijaisesti samaistuvasi? / Kaikki vastaajat %
9
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Mistä sait tiedon liittyäksesi? / Kaikki vastaajat %
10
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenyyden syyt
11
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tämän hetkinen jäsenyyden syy 2008 ja 2006
12
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö ja toimintaan osallistuminen / Kaikki vastaajat 2008 ja 2006 %
13
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö / Miehet ja naiset
14
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö / Ikäryhmittäin
15
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen tärkeys/ Kaikki vastaajat
16
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen ja jäsenetujen tärkeys/ Keskiarvo 2008 ja 2006 Huom! Erilainen kysymystapa
17
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen ja jäsenetujen tärkeys / Käyttäjät ja ei-käyttäjät
18
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yleisarvosana palveluille / Palveluja käyttäneet 2008 ja 2006 Yleisarvosana = kaikkien arvosanojen keskiarvo
19
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yleisarvosanan muutos 2008-2006
20
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Arvosanat suhteessa palvelun tärkeyteen/ Kaikki vastaajat yleisarvosana tärkeys Aluetoiminta Nettisivut Sähköinen asiointi Palkkaneuvonta Työttömyyskassapalvelut Koulutustoiminta Puhelin- ja sähköposti- palvelut Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta Yhteenveto-lehti Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito Luottamusmiestoiminta
21
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Arvosanat suhteessa palvelun tärkeyteen / Palveluja käyttäneet yleisarvosana tärkeys Aluetoiminta Nettisivut Sähköinen asiointi Palkkaneuvonta Työttömyyskassapalvelut Koulutustoiminta Puhelin- ja sähköposti- palvelut Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta Yhteenveto-lehti Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito Luottamusmiestoiminta
22
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito (%, N=1331)
23
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Erimielisyys- ja riita-asiat / Arvosanat 2008 ja 2006
24
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta (%, N=1446)
25
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta / Arvosanat 2008 ja 2006
26
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palkkaneuvonta (%, N=1549)
27
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palkkaneuvonta / Arvosanat 2008 ja 2006
28
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenyyteen liittyvät puhelin- ja sähköpostipalvelut (%, N=3792)
29
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Puhelin- ja sähköpostipalvelut / Arvosanat 2008 ja 2006
30
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Työttömyyskassan palvelut (%, N=1709)
31
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Työttömyyskassan palvelut / Arvosanat 2008 ja 2006
32
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Luottamusmiestoiminta (%, N=899)
33
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Luottamusmiestoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006 ei kysytty 2006
34
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sopimusedunvalvonta / Neuvottelutoiminta (%, N=6827)
35
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, erinomainen / hyvä
36
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, huono / kohtalainen
37
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, ei osaa sanoa
38
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sopimusedunvalvonta / Mistä sai tietoa?
39
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Koulutustoiminta (%, N=2061)
40
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Koulutustoiminta / Miksi ei ole osallistunut?
41
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta (%, N=1162)
42
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006
43
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Miksi ei ole osallistunut?
44
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta (%, N=1162)
45
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Saavutettavuus
46
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Tapahtumien määrä
47
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Asiasisältö
48
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Virkistystoiminta
49
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta / Tärkeys Opiskelijat (%, N=1175)
50
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta/ Arvosana Opiskelijat (%, N=1175)
51
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006
52
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sähköinen asiointi jäsenkanavalla (%, N=2737)
53
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sähköinen asiointi jäsenkanavalla / Arvosanat 2008 ja 2006
54
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yhteenveto-lehti (%, N=6557)
55
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenlehti Yhteenveto / Arvosanat 2008 ja 2006
56
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Nettisivut (%, N=5617)
57
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Nettisivut / Arvosanat 2008 ja 2006
58
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Miten hyvin väittämät kuvaavat Akavan Erityisalojen jäsenpalveluita?
59
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Miten hyvin väittämät kuvaavat Akavan Erityisaloja yleisesti?
60
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet
61
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet
62
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.