Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuLotta Juusonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Eversti Tero Kaakinen Komentaja, Kaakkois-Suomen rajavartiosto
KANSAINVÄLINEN RAUTATIE -JUHLASEMINAARI IMATRA RAJAVARTIOSTON NÄKEMYS RAUTATIEYHTEYKSIEN KEHITTÄMISESTÄ VENÄJÄN JA SUOMEN VÄLILLÄ Eversti Tero Kaakinen Komentaja, Kaakkois-Suomen rajavartiosto
2
SUOMEN RATAVERKOSTO JA RAUTIERAJANYLITYSPAIKAT ITÄRAJALLA
Kelloselkä-Alakurtti* Vartius-Kivijärvi - tavaraliikenne Niirala-Värtsilä - tavaraliikenne Parikkala-Syväoro* Imatra-Svetogorsk - tavaraliikenne Vainikkala-Buslovskaja henkilöliikenne tavaraliikenne henkilö- ja tavaraliikenne tavaraliikenne * ratapohja, ei kiskoja
3
Tavaraliikenne – henkilöliikenne / kansallinen – kansainvälinen
RAUTATIERAJANYLITYSPAIKAN AVAAMINEN SUOMEN JA VENÄJÄN RAJALLE, CASE IMATRA-SVETOGORSK Valtioiden välinen sopimus: poliittiset, taloudelliset ja logistiset näkökohdat Tavaraliikenne – henkilöliikenne / kansallinen – kansainvälinen Rajavaltuutetut avaavat liikenteelle – edellytykset: asianmukainen varustelu, viranomaisten resurssien varaaminen Case Imatra-Svetogorsk nyt tavaraliikenne ja tulevaisuudessa kansainvälinen status? henkilöliikenteelle avaaminen? rajatarkastukset kustannustehokkaimmin maantierajanylityspaikan läheisyydessä rajatarkastukset edellyttävät rajatarkastajien määrän lisäämistä (arviot 5-20 htv, riippuen junaliikenteen määrästä) ja tarkastusvälineistön hankkimista (mobiililaitteet)
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.