Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010."— Esityksen transkriptio:

1 Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010

2 HUS-Tietotekniikka liikelaitoksen talous 2010 – kausitoteuma 31.7.2010 Toimintatuotot toteuma 26,5 M€ (58,9% budjetti 44,9 M€) Toimintakulut toteuma 24,5 M€ (60,3% budjetti 40,7 M€) Henkilöstökulut 61,5% Palvelujen ostot 66,4% Aineet ja tarvikkeet 28,3% Muut toimintakulut 36,5% Rahoitustuotot ja kulut 53,5% Poistot 54,7% Tilikauden tulos -0,38 M€ Investointien toteuma 2,8 M€ (41% budjetti 6,9 M€)

3 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010 Talouden ennuste kesäkuun 2010 perusteella TA 2010ennusteero % Toimintatuotot44 935 36146 118 0001,1 Toimintakulut40 682 13142 080 0003,4 Rahoitustuotot ja kulut495 998 0,0 Poistot ja arvonalentumiset3 757 000 0,0 Tilikauden tulos0-215 000~

4 Koulutus Testaus Käyttäjä- tunnukset Informaatio- palvelut Viestintä Ydin- prosessit Johtokunta Kehittämispalvelut Mikko Rotonen Potilashoidon tietojärjestelmät Noora von Fieandt Hallinnon ja tukipalveluiden tietojärjestelmät Into Laine Arkkitehtuuri ja teknologiakehitys Kyösti Kopra Hanke- ja projektitoimisto va. Noora von Fieandt 16.8. Asiakaspalvelut Pekka Lampinen Käytön tuki Päivi Lahti Sovellus- ja lähituki Päivi Lahti Tuotantopalvelut Tapio Heinäaro 1.11. Käyttöpalvelut Esko Krankkala Tietoliikenne- ja viestintäpalvelut Risto Laakkonen Talous- ja yleishallinto Simo Pietilä Pertti Mäkelä toimitusjohtaja Asiakastuki Pekka Kuha 1.9. Lähituki ja koulutus Marcus Nilson 5.9. Työasemapalvelut Esko Krankkala Käytettävyyspalvelut Avoin 1.9. alkaen Yhteisiä palveluita ja prosesseja Organisaatio 2010

5 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010

6 Liikelaitoksen operatiivinen toiminta Tukipuheluiden määrä kasvoi kesäkuussa 8000 -> yli 12000, Uranus (Oberon ja Miranda) versionvaihto 14.-15.5. Verkkotunnukset ja sähköposti liitettiin automaattiseen käyttöoikeuksien hallintaan 21.-24.5. Kohtaamiskyselyiden arvosana alkuvuonna 9,2 – 9,5. Tietojärjestelmien käytettävyys kesä-heinäkuun aikana erinomainen ja tavoitteiden mukainen. Kesä-heinäkuun aikana kymmenkunta häiriötä palvelu- tuotannossa. Laajimmat häiriöt aiheutuivat palvelutoimittajien verkko-ongelmista ja laiterikoista.

7 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010 ATK-apuun tulleet puhelut 2007-2010 200720082009 2010 1-67-121 - 6 Ka/kk Puhelut528367196936747563978784 Vastattu253423033442274541404167 Fujitsu181128472346337613982806 Luovutetut9381569110713548591811 Vastausaika keskim. minuuttia 1:111:230:59 1:28 Kesäkuu 2010

8 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010

9 Atk-avun kohtaamiskysely 7/2010

10 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010 Muut asiat Sähköinen vuosikertomus 2009 internetissä. HUS-tietopankki -> Liikelaitokset ja yhtiöt -> HUS-Tietotekniikka -> Vuosikertomus 2009 http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,26319,32501,32502 Liikelaitoksen vuoden 2010 aikainen tarkastus 21-22.10.2010. Katsaus tukipalveluiden selvitystyöhön (Mari Frostell). Vuoden 2011 talousarvion valmistelu. (Mari Frostell). HUS-Tietotekniikan talouspäällikkönä Minna Maaranto.


Lataa ppt "Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 16.8.2010."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google