Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus 2009-2013 Tutkimusraportti 4.7.2013 Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus 2009-2013 Tutkimusraportti 4.7.2013 Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research."— Esityksen transkriptio:

1 T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus 2009-2013 Tutkimusraportti 4.7.2013 Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research Oy

2 T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUKSESTA YLEENSÄ Tämä on Maatalousyrittäjien eläkelaitoksen (jäljempänä Mela) asiakastutkimuksen toisen kvartaalin kvartaaliraportti (huhtikuu-kesäkuu 2013). Tutkimuksen toteutti Melan toimeksiannosta Innolink Research Oy. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Melan asiamiesten sekä pääkonttorin asiakaspalvelijoiden onnistumista eri kohderyhmissä selvittää Melan tiedotuksen ja palvelukanavien onnistumista kartoittaa vastaajien kokemuksia Melan palveluista suhteessa muihin vastaaviin laitoksiin selvittää mielikuvia Melan toiminnan kehittymisestä Tutkimus toteutettiin puhelinhaastatteluilla. Kohderyhmän muodostivat Melassa asioineet ja päätöksen saaneet asiakkaat, jotka poimittiin Melan toimittamasta asiakasrekisteristä. Tutkimus perustuu yhteensä 296 maatalousasiakkaan antamiin vastauksiin ja 32 apuraha-asiakkaan antamiin vastauksiin. Tutkimuksen tulokset on esitetty tässä raportissa taulukoina ja kuvina selityksineen. Ensin raportissa esitetään maatalousasiakkaiden tulokset, sitten apuraha-asiakkaiden tulokset.

3 T IEDOSTA M ENESTYS ASIAMIEHELLE JA ASIAKASPALVELIJALLE (HENK. KOHT/SÄHKÖPOSTI) ANNETUT ARVOSANAT

4 T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUSTULOKSET MAATALOUS: Asiamiehelle annetut kokonaisarvosanat kvartaalin mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä asiamieheen) APURAHA: Asiakaspalvelijalle (henk.koht./s-posti) annetut kokonaisarvosanat kvartaalin mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä ) 2010: 2011: 2013: 2012: 2011: 2012: 2013:

5 T IEDOSTA M ENESTYS PÄÄKONTTORIN ASIAKASPALVELIJALLE JA ASIAKASPALVELIJALLE (PUHELINPALVELU) ANNETUT ARVOSANAT

6 T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUSTULOKSET MAATALOUS: Pääkonttorin asiakaspalvelijalle annetut kokonaisarvosanat kvartaalin mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä pääkonttoriin) APURAHA: Asiakaspalvelijalle (puhelinpalv.) annetut kokonaisarvosanat kvartaalin mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä ) 2010: 2011: 2010: 2011: 2012: 2013: 2012:

7 T IEDOSTA M ENESTYS TIEDOTUKSEN ARVIOINTI

8 T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUSTULOKSET MAATALOUS: Kokonaisarvosana Melan tiedotukselle (Kysytty kaikilta haastatelluilta) APURAHA: Kokonaisarvosana Melan tiedotukselle (Kysytty kaikilta haastatelluilta) 2010: 2013: 2010: 2011: 2012: 2011: 2012: 2013:

9 T IEDOSTA M ENESTYS KOKONAISARVOSANA MELAN TOIMINNALLE

10 T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUSTULOKSET Kokonaisarvosana Melan toiminnalle (Kysytty kaikilta haastatelluilta) KOKONAISARVOSANA MELALLE, PAINOTETTU KESKIARVO 2012-2013: Q1 / 2012 = 7,7 Q2 / 2012 = 7,7 Q3 / 2012 = 7,6 Q4 / 2012 = 7,9 Q1 / 2013 = 7,8 Q2 / 2013 = 7,7 Q1+Q2/2013: 2010: 2011: 2012:

11 T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUSTULOKSET MAATALOUS: Melalle annetut kokonaisarvosanat kvartaalin mukaan (Kysytty kaikilta haatatelluilta) 2010: 2011: 2012: 2010: 2011: 2013: 2012: APURAHA: Melalle annetut kokonaisarvosanat kvartaalin mukaan (Kysytty kaikilta haatatelluilta)


Lataa ppt "T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus 2009-2013 Tutkimusraportti 4.7.2013 Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google