Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSami Siitonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus 20.5.2013
2
Mitä tapahtuu, jos ei mainosta? 2
3
Ei mitään! 3 20.5.2013 Osasto
4
Kansalaisneuvonta Osa julkisen hallinnon asiakaspalveluiden kehittämistä - Asiakaspalvelu2014 –hanke - Etäpalvelu –hanke - SADe-ohjelma - viranomaisten omat asiakaspalvelut ja niiden kehittäminen 4 pp.kk.vvvv Osasto
5
Markkinointiviestinnän tavoitteet Huolehtia sisäisestä viestinnästä siten, että kaikki ao. tahot/henkilöt ovat tietoisia hankkeen eri vaiheista siten, että pystyvät toimimaan omalta osaltaan hankkeelle asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi 5 Osasto
6
Jatkuu… Luoda asiakkaille myönteinen kuva Kansalaisneuvonnasta ja sen tuottamasta hyödystä; saada asiakkaat tietoiseksi palvelun sisällöstä, kanavista ja palveluista sekä käyttämään sitä tarvittaessa. Toteutamme ne toimenpiteet, joilla turvataan Kansalaisneuvontaa koskevat viestit oikeille kohderyhmille oikeansisältöisinä, oikealla tavalla, oikeaan aikaan. 6 20.5.2013 Osasto
7
Lopputulema Viestintä on tukenut osaltaan palvelun tavoitteenmukaista rakentamista Toimiva yhteistyö viranomaisten kanssa Kansalaisneuvonta on laadukas ja tunnettu palvelu. Kansalaiset tietävät sen eri palvelumuodot ja kanavat. Kiireettömien julkisen hallinnon palveluja koskevien puheluiden määrä (350 000) hätänumeroon on vähentynyt. 7 20.5.2013 Osasto
8
Kansalaisneuvonta ei korvaa viranomaisten omia neuvontapalveluja, vaan voi tarvittaessa ohjata asiakkaita niihin Yhteistyössä tehty kampanjointi palveluista ohjaa asiakkaita oikeisiin viranomaisiin Miten tämä voitaisiin tehdä? 8 pp.kk.vvvv Osasto
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.