Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
SUOMEN SALAOJAKESKUS OY
Kuopion toimisto Minna Canthin katu 25 70111 KUOPIO (017) Oulun toimisto Kiilakiventie 1 90250 OULU (08) w w w . s u o m e n s a l a o j a k e s k u s . f i
2
suunnittelu ja jätevedet
Suomen Salaojakeskus Oy Organisaatio Sektoritiimit Kenttätiimit Toimitusjohtaja Mika Mikkola Vesistösuunnittelu Pohjois-Pohjanmaa Hallintotiimit Kehitys ja laatu Kunnallistekninen suunnittelu Keski-Pohjanmaa Hankinta Peruskuivatus- suunnittelu Järvi-Suomi Viestintä ja markkinointi Maaseudun rakennus- suunnittelu ja jätevedet Kaakkois-Suomi
3
Liikevaihdon jakautuminen
Liikevaihto € (+15 %)
4
Strategiatyön vaiheet 1. Hallituksen roolin määrittely 2
Strategiatyön vaiheet 1. Hallituksen roolin määrittely 2. Ajattelu- ja lähestymistapa 3. SWOT - analysointi 4. Vision määrittely ja valinta 5. Strategioiden määrittely 6. Esittely yhtiökokouksessa 7. Henkilöstön kannanotot 8. Strategioiden työstäminen 9. Liiketoimintasuunnitelma 3 - 4 / 2006 6 - 7 / 2006 / 2006 1 - 2 / 2007
5
Arvot Asiakaslähtöisyys Vakavaraisuus Laadukkuus Tunnettuus
- Toimimme elinvoimaisen maaseudun hyväksi - Organisaatiomme on lähellä asiakasta Vakavaraisuus - Palvelumme ovat edullisia, mutta takaavat menestymisen ja kehittymisen Laadukkuus - Organisaatiomme on oppiva kokonaisuus - Johtamisjärjestelmä varmistaa palvelumme laadun Tunnettuus - Me tiedämme kuka sinä olet ja sinä tiedät keitä me olemme Luotettavuus - Minkä lupaamme, sen teemme - Toimimme avoimesti niin asiakassuhteissa kuin yhtiön sisälläkin
6
Suomalainen suunnitteluverkostomme on
VISIO 2016 Suomalainen suunnitteluverkostomme on maaseuturakentamisen ja vesitalouden arvostetuin ja vakavaraisin kehittäjä sekä monialaosaaja
7
Strategiat Kasvustrategia Henkilöstöstrategia Markkinointistrategia
- Uudet toimintasektorit ja kasvu nykyisillä sektoreilla ja toimialueella - Alueellinen laajentuminen Henkilöstöstrategia - Osaamisen kartoittaminen, kehittäminen, ylläpitäminen ja jatkuvuus - Rekrytointi - Kannustinjärjestelmät - Työtyytyväisyyden ylläpito Markkinointistrategia - Nykyisten ja tulevien asiakkaiden tunnistaminen - Tavoitteellinen, tehokas ja laadukas markkinointi oikeilla menetelmillä Kannattavuusstrategia - Toiminnan liiketaloudelliset tavoitteet - Tehokas ja tiivis oma organisaatio sekä verkostoituminen
8
Yhtiön toimintastrategia valmistui tammikuussa 2007
Toiminnan painopistealueet Kehittämissuunnat Liiketoiminnan tavoitteet Henkilöstön kehittäminen SUOMEN SALAOJAKESKUS OY Toimintastrategia 2007 – 2010 Mika Mikkola 2007
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.