Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuNiina Tikkanen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Globaali on-line markkinointi ja sen tulevaisuus High Tech Center, Helsinki 19.10.2011
2
Ohjelma Skål International ja Skål International Helsinki ry Kari Halonen: Helsingin kaupungin matkailu- ja kongressitoimiston sähköisen viestinnän strategia Helena Egan, TripAdvisor Media Group Lisa Farrar, eBookers / Orbitz Niina Sauvolainen, Google Finland Oy Kysymykset ja kommentit Kahvitus lämpiössä
3
Skål International
4
HYVÄNTEKEVÄISYYS ja TUNNUSTUKSET La Nuit Touristique Florimond Volckaert Fund Kestävän kehityksen palkinnot KESTÄVÄ KEHITYS On yksi tärkeimmistä sisällöistä järjestössä. Järjestö palkitsee vuosittain näyttävästi kestävän kehityksen matkailupalvelu- tuotteita. Silja Line sai tämän palkinnon vuonna 2005. VERKOSTO Lähes 20 000 jäsentä! kehittyminen toimialan ylittämistä B2B-toiminta ystävyys tarjoukset, alennukset TWINNING CITIES Verkostoitumista ja B2B- toimintaa Tallinna (Tukholma) YOUNG SKÅL Nuorille suunnattu toiminta pitää mm. sisällään työharjoittelua, stipendiohjelmia, järjestön seminaaritoimintaa, kilpailutoimintaa ja tutkimusprosesseja verkostoitumista alan ammattilaisten kanssa. B2B-TOIMINTA Skål International osallistuu useisiin maailman suurimpiin matkailutapahtumiin. Järjestöön kuuluvat henkilöt voivat hyödyntää järjestön näyttelyosastoja ilmaiseksi. Vuosikokouksissa on erillinen B2B-myyntitilaisuuden ja myyntinäyttely.
5
Skål International Ammattilaistapaamiset ja B2B -tapahtumat Ajankohtaisia matkailu- teemoja jäsenistölle
6
Skål International Helsinki ry www.skalfinland.com Jäsenyys syksy 2011, 40 euroa www.skal.org Seuraava vuosikokous on Soeulissa, syksy 2012 Skål!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.