Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuNiko Korhonen Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
15.9.2005 Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO 40 50 30 9 8 22 15 9 24% 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri ® 2006
2
15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 -15 19 30 3 6 Kuva 2/a
3
15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 15 16 4 44 28 22 7 Kuva 2/b
4
15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 53 52 9 -8 -39 -17 -22 21 49 -18 Kuva 2/c
5
15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 16 28 22 Kuva 3
6
15.9.2005 Kysyntänäkymien kehitys 2006 SALDO Mainosbarometri ® 2006 64 41 74 71 43 Kuva 2 Kuva 4
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.