Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010."— Esityksen transkriptio:

1 Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010

2 2 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010 Aikakauslehtiryhmittäin eri aihealueiden mainonnan kiinnostavuus KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010 Perusjoukko ('000): 4 448, n=12 484 Kysymys: ”Kuinka kiinnostavina pidätte seuraavien aihealueiden mainoksia X- lehdessä?" Lehden lukijoiden vastausten jakaumat %

3 3 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

4 4 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

5 5 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

6 6 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

7 7 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

8 8 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

9 9 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

10 10 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

11 11 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

12 12 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

13 13 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

14 14 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

15 15 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

16 16 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus


Lataa ppt "Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google