Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Virvatuli-arviointi kysely/LiSMO 7.6. 2013 Generated on 19.09.2013 18:43.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Virvatuli-arviointi kysely/LiSMO 7.6. 2013 Generated on 19.09.2013 18:43."— Esityksen transkriptio:

1 Virvatuli-arviointi kysely/LiSMO 7.6. 2013 Generated on 19.09.2013 18:43

2 Vastaajastatistiikat NameEvalsAnsweringAnswered alttoviulu511 Asiakkaat1744038 Hallinto311 harmonikka711 huilu3199 Kempele954 kitara722 klarinetti511 Kysely 7.6. 2013000 laulu321 Liminka7215 LiSMO_20131974340 Lumijoki1233 ly”m„soittimet621

3 Vastaajastatistiikat NameEvalsAnsweringAnswered MUPE100 Opettajat2021 Oulu1410 Oulunsalo111 piano5810 puhaltimet211 Rantsila811 rummut100 sello2566 s„hk”kitara200 trumpetti511 Tupos531514 Tyrn„v„2722 viulu3876

4 Vastaajastatistiikat NameEvalsAnsweringAnswered viulu,piano100 Ylivieska100 Yhteensä1974340 Vastausprosentti21.8% Lopettaneet20.3% Kesken jättäneet1.5% Eivät osallistuneet78.2%

5 Perustiedot (Kaikki) 1. Oppilaan ikä on/ikäni on (43) (EOS: 0)

6 Perustiedot (Kaikki) 2. Oppilas on opiskellut LiSMOssa/olen opiskellut LiSMOssa (41) (EOS: 0)

7 Perustiedot (Kaikki) 3. Lapseni soitin/Soittimeni (42) (EOS: 0)

8 Perustiedot (Kaikki) Lapseni soitin/Soittimeni muu, mikä? - alttoviulu - trumpetti - lyömäsoittimet - lyömäsoittimet

9 Musiikkiopinnot (Kaikki) 5. Oppimistahti on liian hidas/opettaja ei anna tarpeeksi läksyjä (42) (EOS: 0)

10 Musiikkiopinnot (Kaikki) 5. Oppimistahti on liian hidas/opettaja ei anna tarpeeksi läksyjä (42) (EOS: 0)

11 Musiikkiopinnot (Kaikki) 1. Haluan, että lapseni käy vain soitto/laulutunneilla/haluan käydä vain soitto/... (41) (EOS: 1) 2. LiSMOn järjestämien konserttien määrä on mielestäni riittävä (42) (EOS: 0) 3. Opetus on korkeatasoista ja opettajat asiantuntevia (42) (EOS: 0) 4. En kehity/lapseni ei kehity tarpeeksi nopeasti opinnoissaan (42) (EOS: 0) 6. Viestintä opettajan ja kodin välillä toimii (42) (EOS: 0)

12 Musiikkiopinnot (Kaikki) 1. Haluan, että lapseni käy vain soitto/laulutunneilla/haluan käydä vain soitto/... (41) (EOS: 1) 2. LiSMOn järjestämien konserttien määrä on mielestäni riittävä (42) (EOS: 0) 3. Opetus on korkeatasoista ja opettajat asiantuntevia (42) (EOS: 0) 4. En kehity/lapseni ei kehity tarpeeksi nopeasti opinnoissaan (42) (EOS: 0) 6. Viestintä opettajan ja kodin välillä toimii (42) (EOS: 0)

13 Musiikkiopinnot (Kaikki) 7. Miten haluaisit muuttaa opetusta? (35) (EOS: 4)

14 Musiikkiopinnot (Kaikki) Miten haluaisit muuttaa opetusta? Muuten, miten? - 0 - Että opettaja olisi tunnilla läsnä ja keskittyisi opettamiseen - kaikki ok - monipuolisempia ja asteen haastavampia kappaleita - Opettaja olisi parempi opettamaan

15 Viihtyvyys LiSMOssa (Kaikki) 1. Soitto/laulutuntien ilmapiiri on viihtyisä (41) (EOS: 0) 2. Opettaja on kannustava ja positiivinen (40) (EOS: 0)

16 Viihtyvyys LiSMOssa (Kaikki) 1. Soitto/laulutuntien ilmapiiri on viihtyisä (41) (EOS: 0) 2. Opettaja on kannustava ja positiivinen (40) (EOS: 0)

17 Viihtyvyys LiSMOssa (Kaikki) 3. Mukavaa opiskelussa LiSMOssa on (40) (EOS: 1)

18 Viihtyvyys LiSMOssa (Kaikki) Mukavaa opiskelussa LiSMOssa on Muu, mikä? - Soittamisen ilo - Soittamisen ilo

19 Viihtyvyys LiSMOssa (Kaikki) 4. Ikävää opiskelussa LiSMOssa on (38) (EOS: 1)

20 Viihtyvyys LiSMOssa (Kaikki) Ikävää opiskelussa LiSMOssa on Muu, mikä? - vaatimukset joskus kovia - Opetuksen taso ei ole korkealaatuista

21 Musiikin teoriaopinnot (MuPe), yhteismusisointi (orkesterit), säestys, kamarimusiikki (Kaikki) 1. Olen tyytyväinen Musiikin perusteiden opetukseen (40) (EOS: 7) 2. Olen tyytyväinen säestykseen (39) (EOS: 5) 4. Olen tyytyväinen yhteismusisointiin (40) (EOS: 9) 5. Haluaisin lisää kamarimusiikkia, esim. kesäkuussa järjestettävän viikonlopun... (40) (EOS: 7)

22 Musiikin teoriaopinnot (MuPe), yhteismusisointi (orkesterit), säestys, kamarimusiikki (Kaikki) 1. Olen tyytyväinen Musiikin perusteiden opetukseen (40) (EOS: 7) 2. Olen tyytyväinen säestykseen (39) (EOS: 5) 4. Olen tyytyväinen yhteismusisointiin (40) (EOS: 9) 5. Haluaisin lisää kamarimusiikkia, esim. kesäkuussa järjestettävän viikonlopun... (40) (EOS: 7)

23 Musiikin teoriaopinnot (MuPe), yhteismusisointi (orkesterit), säestys, kamarimusiikki (Kaikki) 3. Miten kehittäisit säestystä? (36) (EOS: 4)

24 Musiikin teoriaopinnot (MuPe), yhteismusisointi (orkesterit), säestys, kamarimusiikki (Kaikki) Miten kehittäisit säestystä? Muuten, miten? - Vielä ei ole ollut säestystunteja

25 Viestintä, vuorovaikutteisuus oppilaitoksen ja kodin välillä (Kaikki) 1. Saan riittävästi tietoa opetuksesta ja oppilaitoksen toiminnasta. (40) (EOS: 0) 2. Opettaja kertoo ajoissa opetusta koskevista muutoksista. (39) (EOS: 0) 3. Saan tarvittaessa helposti yhteyden opettajaani. (40) (EOS: 2) 4. Oppilaitoksen viestintä tavoittaa minut hyvin (Fronter, sähköpostit, kirjeet,... (40) (EOS: 2)

26 Viestintä, vuorovaikutteisuus oppilaitoksen ja kodin välillä (Kaikki) 1. Saan riittävästi tietoa opetuksesta ja oppilaitoksen toiminnasta. (40) (EOS: 0) 2. Opettaja kertoo ajoissa opetusta koskevista muutoksista. (39) (EOS: 0) 3. Saan tarvittaessa helposti yhteyden opettajaani. (40) (EOS: 2) 4. Oppilaitoksen viestintä tavoittaa minut hyvin (Fronter, sähköpostit, kirjeet,... (40) (EOS: 2)

27 Vapaata palautetta (Kaikki) 1. Haluatko kertoa jotain muuta? (14) (EOS: 0) - Mielestäni musiikkiopiston toiminta on ollut hyvää, iloista. Opettaja mukava, empaattinen. Konsertteja riittävästi. - Keväällä oli joku sijainen lastani opettamassa. Lapseni tykkäsi, että hän oli erittäin hyvä opettaja, koska puuttui virheisiin heti ja opetti tarkemmin. (voimavaihtelut ym) - Ed. kysymykseen liittyen: Fronter ei palvele kovin hyvin, muut tiedotusmuodot toimivat paremmin. Fronteriin pitäisi saada toiminto, jossa näkyy sähköpostissa, jos Fronteriin on tullut asiaa. Muuten sitä ei tule seurattua/ ei ehdi seuraamaan. - Kaikki ok. - Yhteismusisoinnin säännöllisyys viikottain on tärkeää oppimistulosten kannalta. Periodioppiminen perustasolla ei anna yhtä hyviä tuloksia kuin säännöllinen osallistuminen oppitunneille. - Haluaisin yhteisiä esiintymisreissuja suomessa ja ulkomailla. - Kesälomalle tuli aivan liikaa uusia kappaleita harjoiteltavaksi, joita ei ole edes katsottu tunneilla - Hyvä orkesteri tasokkaimmille opiskelijoille olisi ihana! Viestinnästä sen verran - en koe fronteria käytännölliseksi tai hyväksi viestintäkeinoksi. - Pekka on todella loistava ja innostava opettaja. Toivoisin maksujen sisarusalennuksen olevan suurempi. - Voisko laulunopiskelijoille saada jotain kesäkursseja niin että olisi eri opettaja? - fronter on unohtunut Mikä salasana? En enää muista. - Enemmän oppilaskonsertteja, jolloin ne kestäisivät hieman lyhyemmän aikaa (45 min maksimi). - Oppilaskonsertteja voisi olla useammin ja ne voisi pitää lyhyempinä (vähemmän esiintyjiä yhtä kertaa kohden. Silloin voisi ottaa mukaan esim. nuorempia sisaruksia. Nyt konsertit ovat aika pitkiä eivätkä lapset jaksa istua hiljaa paikoillaan. Musiikinteoriassa opettajan ei pitäisi esim. soittaa melodiatehtäviä pianolla. Aralle oppilaalle se on kova paikka, jos oma tehtävä on mennyt pieleen. Uskoisin, että opettaja "kuulee" päässään oppilaan kirjoittaman melodian. Kysymys nro 4 läksyjen määrästä on hämäävä: Väittämä on "liian hidasta/liian vähän läksyjä", mutta jos valitse "sopivasti", niin se antaa vaikutelma, että olisin samaa mieltä väittämän kanssa. Olen siis väittämästä eri mieltä, koska läksyjä on sopivasti. - Toiminta ei ole läpinäkyvää -Pyrkiminen, paljonko haetaan mihinkin, paljonko on aloituspaikkoja -Miten oppilaita saatetaan ottaa kesken vuoden -Paljonko suoritetaan tutkintoja, teoriaopintoja, paljonko on yhteissoittoa Oppilaskonsertteja on liian harvoin ja ne ovat aivan liian pitkiä. Vanhempia voisi aktivoida paremmin mukaan toimintaan ja esim. tukiyhdistyksestä ei ole kuulunut juuri mitään, onkohan se toiminnassa?


Lataa ppt "Virvatuli-arviointi kysely/LiSMO 7.6. 2013 Generated on 19.09.2013 18:43."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google