Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMarika Ahola Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
VANHUSTYÖN KOULUTUSOHJELMAN YHTEINEN LUKUVUODEN AVAUS 27.9.2011 SV08S1 SV09S1 SV10S2A SV10S2B SV11S2
2
GERONOMIN AMMATTI- IDENTITEETTI JA YHTEISÖLLISYYS METROPOLIASSA ”Miten geronomi koulutusohjelman ammatti-identiteettiä ja yhteisöllisyyttä voidaan lisätä, ylläpitää ja toteuttaa?” Jokainen ryhmä innovoi yhden tavan Esittele innovaatio, miten sen voi käytännössä toteuttaa Olkaa luovia!
3
JÄRJESTÄYTYMINEN ->YHDISTYS Yhdistys auktoriteettinen -> Geronomit ry Ammatti-identiteetti Yhteisöllisyys Valvira –aktivointi -> nimikesuoja Työelämärooli työelämässä Koulutusohjelman kehittäminen Talousosaaminen Toimet: Tuubiin Geronomit (Mari S. tekee) –kansio opiskelun aikana Facebook –ryhmä ”Metropolian geronomit”
4
YHTEISÖLLISYYS SISÄLLYTETTY OPINTOJAKSOON Geronomien kesken yhteistoimintaa Opinnoissa yhteisiä tapaamisia Ammatti-identiteetti Yhteisöllisyys –opinnot Oma foorumi Facebook Tuubi Joku muu foorumi Oma alueyhdistys -> isompi yhdistys
5
…. Kerran tai kaksi vuodessa tapaaminen (koulun ulkopuolinen) Myös valmistuneet Alumneina mukaan
6
VALTAKUNNALLINEN GERONOMIPÄIVÄ Sisältyisi toisen vuoden opintoihin Valtakunnallinen Järjestäminen yhteistyössä Kaikille työssä oleville ja opiskelijoille Sisältää verkostoitumista, kontaktien luomista, keskustelua, ammatti-identiteetin luomista, koulutusta, yhdessä oloa Tapaaminen (aluksi) kerran vuodessa
7
VALOKUVANÄYTTELY Musta-valkovalokuvanäyttely by ammattikuvaaja Valokuvia ammatillisuuteen Kuvien alla tekstiä, jossa avataan hieman geronomin tehtävää, mutta katsojan tulee päätellä geronomin osaamisalueita itse Tunnettavuus Ammatti-identiteetti Vedotaan tunteisiin
8
GERONOMIT RY
9
GEROPÄIVÄT Työelämä mukaan Vanhusten viikko (näkyvyys) -> geropäivät Nimekkäitä luennoitsijoita tuomassa tietoa Päättäjiä Työntekijöitä Geronomit toisivat omaa osaamistaan esille
10
Mari.salminen@metropolia.fi Mari.salminen@metropolia.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.