Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009."— Esityksen transkriptio:

1 Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009

2

3 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Lokakuu 2009 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Verkkomedialuvut eivät sisällä sähköisiä hakemistoja eivätkä hakukonemainontaa. Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa 20.11.2009 Copyright: TNS Gallup Oy VolyymiMuutos-% 000 € Muutos-%Muutos-% ilman vaaleja Vars. Sanomalehdet (63)(000 mm)36.309 -18,439.910-22,1-15,7 Kaupunki- ja noutopistelehdet (66)(000 mm)11.953 -32,8 5.685 -32,2-18,2 Aikakauslehdet (174)(sivut)3.816-16,913.847-15,6-15,4 Televisio (8) 25.878-9,9-9,0 Radiomainonta (35)4.072+15,5+17,6 Ulkomainonta (4)3.173-20,9-13,8 Elokuvamainonta (1)253+15,2 Verkkomedia (26)6.146-4,8-3,7 YHTEENS Ä (381) 98.965-16,8-12,3

4 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-lokakuu 2009 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Verkkomedialuvut eivät sisällä sähköisiä hakemistoja eivätkä hakukonemainontaa. Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa 20.11.2009 Copyright: TNS Gallup Oy VolyymiMuutos-% 000 € Muutos-%Muutos-% ilman vaaleja Vars. Sanomalehdet (63)(000 mm)323.084 -19,8351.342-24,0-23,8 Kaupunki- ja noutopistelehdet (66)(000 mm)106.528 -18,750.572-20,1-18,3 Aikakauslehdet (174)(sivut)28.977-19,799.713-22,6 Televisio (8) 193.938-12,7 Radiomainonta (35)36.120 -3,5-3,8 Ulkomainonta (4)30.052-20,3-21,5 Elokuvamainonta (1)1.842-20,9 Verkkomedia (26)51.641-7,1-7,2 YHTEENS Ä (381) 815.218-19,2-19,1

5 Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin 1-10-2009 Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

6 Mainostetuimpien toimialojen muutoksia 1-10-2009

7 Luokiteltu ilmoittelu sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat. Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.. Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin 1-10-2009


Lataa ppt "Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google