Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?"— Esityksen transkriptio:

1 Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Marko Orpana I-Mediat Oy

2 Mitä kylillä puhutaan?

3 Case Google Adwords Case: Budjetti 2 500 € 5 461 000 näyttöä
7 493 kävijää 0,33 kävijän hinta

4 Case Facebook

5

6 Case Youtube-mainonta
Kohderyhmä: Ihmiset, jotka rakentavat. Kohdennettiin mainonta rakentaminen ja remontointi- videon yhteyteen. Budjetti € näyttökertaa videon katselua 7 611 klikkausta Yksittäinen videon katselu maksoi 0,04 €

7

8

9

10 Mikä edellisiä yhdistää??
TARINA !

11 tai edes

12 Olemmeko olemassa? Lähde: Mainonnan Neuvottelukunta & TNS Gallup Oy

13 Onko meillä tarjottavaa?
Asiakas lehti-ilmoittelu digipalvelut Vuokraovi Etuovi Autotalli MyyJaOsta Uranus display/ bannerit kupongit Palvelut.fi Tässä.fi aineisto-tuotanto Painotyöhotelli Crossmedia Viestintä-toimisto mobiili ja tablet mainonta

14 Tarve??

15 Kokonaistavoittavuus

16 ILMOITUKSEN HUOMIOARVO
Pohjalaisen lukijamäärä 12+ v.: (KMT 2013) Ilmoituksen huomioarvo 96% Ilmoituksen kontaktimäärä = > SIVUHUOMIOARVO 96% Ilmoituksen huomanneista

17 Ilmoituksen saamat tulokset
Kun suluissa on 7-10 on kysymys niiden vastanneiden määrästä, jotka ovat antaneet arvion 7-10 asteikolla Muissa kohdin kerrotaan kyllä vastausten määrä. Huomioarvo on % kaikista, muut % ilmoituksen huomanneista vastaajista.

18

19 Osaaminen Asenne ja halu Markkinointisuunnitelma(llisuus)
Digitaaliset tuotteet (muutkin kuin omat) Asenne ja halu Halu auttaa asiakasta hänen omassa liiketoiminnassaan


Lataa ppt "Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google