Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuHannele Lehtonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Marko Orpana I-Mediat Oy
2
Mitä kylillä puhutaan?
3
Case Google Adwords Case: Budjetti 2 500 € 5 461 000 näyttöä
7 493 kävijää 0,33 kävijän hinta
4
Case Facebook
6
Case Youtube-mainonta
Kohderyhmä: Ihmiset, jotka rakentavat. Kohdennettiin mainonta rakentaminen ja remontointi- videon yhteyteen. Budjetti € näyttökertaa videon katselua 7 611 klikkausta Yksittäinen videon katselu maksoi 0,04 €
10
Mikä edellisiä yhdistää??
TARINA !
11
tai edes
12
Olemmeko olemassa? Lähde: Mainonnan Neuvottelukunta & TNS Gallup Oy
13
Onko meillä tarjottavaa?
Asiakas lehti-ilmoittelu digipalvelut Vuokraovi Etuovi Autotalli MyyJaOsta Uranus display/ bannerit kupongit Palvelut.fi Tässä.fi aineisto-tuotanto Painotyöhotelli Crossmedia Viestintä-toimisto mobiili ja tablet mainonta
14
Tarve??
15
Kokonaistavoittavuus
16
ILMOITUKSEN HUOMIOARVO
Pohjalaisen lukijamäärä 12+ v.: (KMT 2013) Ilmoituksen huomioarvo 96% Ilmoituksen kontaktimäärä = > SIVUHUOMIOARVO 96% Ilmoituksen huomanneista
17
Ilmoituksen saamat tulokset
Kun suluissa on 7-10 on kysymys niiden vastanneiden määrästä, jotka ovat antaneet arvion 7-10 asteikolla Muissa kohdin kerrotaan kyllä vastausten määrä. Huomioarvo on % kaikista, muut % ilmoituksen huomanneista vastaajista.
19
Osaaminen Asenne ja halu Markkinointisuunnitelma(llisuus)
Digitaaliset tuotteet (muutkin kuin omat) Asenne ja halu Halu auttaa asiakasta hänen omassa liiketoiminnassaan
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.