Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJoonas Uotila Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Potentiaalien kutsuminen kokouksiin/esittelyyn Nuorten kontaktoiminen Rotarin oma tuttavapiiri Klubin iskuryhmä Työpaikan ja verkoston mahdollisuudet Jokaisen rotarin velvoittaminen värväystyöhön Klubin avoimet ovet Muut järjestöt Henkilökohtainen myyntityö Jäsenhankinnan menetelmiä
2
Meillä on maailman hienoin (peri)aate:
3
Palveleminen itsekkyyden edelle – Service above self
4
Miksi jäsenhankinta ei tuota tuloksia?
5
Koska pelkät jäsenhankintatemput eivät riitä kun/jos toiminta ei elä ajassa. Tempora mutantur, nos non mutamur in illis.
6
Change lives – muutos elää.
7
Rotarikysely (2010): Uusien jäsenten laatu on tärkeämpää kuin määrä (82% <> 18%) Nykyisten jäsenten aktivointi on tärkeämpää kuin uusien jäsenten saaminen (62% <> 38%)
8
Mitä uudet jäsenet haluavat toiminnalta? Mitä me haluamme toiminnalta? Mitä olemme valmiit tekemään? Miten me olemme valmiit muuttumaan?
9
Työkirja -”Työkirjan avulla kehitetään klubien toimintaa ja jäsenhankintaa”. (Toimintasuunnitelma 1314) Kuntokortti -”Kuntoarviossa mitataan mm. jäsenkehitystä ja klubin toiminnan aktiivisuutta”. (Toimintasuunnitelma 1314)
10
Tehokas jäsenhankinta aloitetaan tekemällä rotaritoiminta vetovoimaiseksi. Siihen kuuluu nykyisten jäsenten aktivoiminen ja toiminnan kehittäminen. Se edellyttää tietoista toimintaa ja vastausta kysymyksiin: mitä haluamme, mihin olemme valmiit?
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.