Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja."— Esityksen transkriptio:

1 Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup

2 Kosmetiikan kuluttajaryhmät, naiset Himoshoppaajat 21 % Käytännölliset 40 % Impulsiiviset kokeilijat 19 % Merkkiuskolliset 20 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup

3 Autoilun kuluttajaryhmät Statushakuiset 36 % Ekohenkiset 25 % Merkkiuskolliset 24 % Välinpitämättömät 15 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup

4 Kosmetiikan kuluttajaryhmät, miehet Puhtaat perusmiehet 32 % Valikoivat käyttäjät 18 % Laatuun panostajat 20 % Uutuuksia kokeilevat 23 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup


Lataa ppt "Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google