Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuEmma Jokinen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
WHFB Miten pelata paremmin Ropecon 2014 Poli klo: 20-21
2
Mitä tänään? Battlereport-hammeria Mukavuushammeria Ajohammeria TREENAA & OPETTELE
3
Battlereport - hammeria
4
Battlereport - hammer Näyttää hyvältä WD kuvissa Eeppinen tarina ”Yllättäen” uusi yksikkö on hyvä Perusteltuja ratkaisuja
5
Nettilista, mitä teen? Koirat depodroppi ei muuta Kamaa sinne tänne, sankarit väärissä paikoissa Yksiköt väärissä muodostelmissa Yksiköt ovat kenraalin Ld:n kantaman ulkopuolella
6
Demoniprinssi ”I deployed my Demon Prince (named Sluggius) on a hill to give him a great commanding view. He can also charge advancing enemy flanks and brings one combat resolution point from high ground on top of his mighty close combat attacks!” Kuulostaa ihan fiksulta, mitä unohtui?
7
”Depokoirat” missä Sattuu. Eivät osallistu peliin Chimera Ld:n ulkopuolella Prinssi mäellä ja maagi vielä takana
8
WOC vuoro 1 Taistelulinja näyttää kuvissa kivalta
9
Mitä vastustajan armeija tekee? Pelissä pitää osata oman armeijan lisäksi muutkin armeijat Valitan, oikoteitä ei ole
10
Pelottaako Empiren puolella? Kumpi voittaa?
11
Mukavuushammeria
12
Mukava pelata Vältellään riskejä Yksiköt kivasti alustoillaan, aina sama muodestelma Todennäköisyydet ja oletusarvot tärkeitä Ampuminen ja magia korostuvat Odotellaan ”irkkuaurinkoa” Dwa ja WE melkein aina pelaavat näin
13
6” välit Kaikki mahdollinen tykkien katvealueella
14
Häviää noppiin ja pisteitä jää saamatta Tappio ja voitto tulee yksinomaan noppien tuloksista. Kumman tykki ampuu toisen ensin Paremmat pelaajat minimoivat riskejä paremmin Voitto tulee mutta saatiinko kaikki pisteet?
15
Hyvä Ld - kupla Matkalla kanuunan luo Hyvä ld-kupla
16
Empire vs WoC Tykkikohteet kaikki piilossa Varmat yksiköt päälle eli peikot Pyritään poistamaan kaikki uhat omille yksiköille ennen etenemistä (tykit) Jos ei onnistu aina voi piileskellä minor tappiota
17
Pelottaako Empiren puolella? Kumpi voittaa?
18
Ei kehitä pelaajana Piileskely ja minor-tappion puolustamien eivät kehitä pelikokemusta tai -taitoja kovin nopeasti Johtaa vääriin johtopäätöksiin: WE on mahdoton voittaa, kääpiöt ampuvat kaiken
19
Ajohammeri
20
”Muovit keskelle” Haetaan isoa voittoa Kaikki hyvässä asemassa olevat yksiköt lisäävat mahdollisuuksia tehdä jotain Hankalaa. Hyvän hyökkäyksen tekeminen vaatisi monesti enemmän aikaa kuin on mahdollista käyttää Vastustajan pelaaminen on nyt mukana yhtälössä (vrt. tykkipingis)
23
Pitää muistaa mm. Aita pysäyttää tykinkuulat Metsässä eteneminen tekee kalliita haavoja ratsuväkeen Steam Tankin omat säännöt DP:n loitsut (Slaaneshin tuomionpäivällä on lyhyt kantama) Closing the Door -sääntö aina divertoitaessa. Saattaa muuttaa voiton tappioksi
24
Vasen flänkki stallaus Koirat tankin edessä, joko tappelu tai ei kohdista tykkiä Divertistä chimeraan, skullcrusherit vastapallona 4+ LOS maroista
25
Pelottaako Empiren puolella? Kumpi voittaa?
26
Riskit Tykin laukaus, irkkuloitsut ja LD Demoniprinssi kuolee ~11% todennäköisyydellä aidan takaa. Jos insinööri on tykillä ja re-rollaa, todennäköisyys nousee jonnekin ~15%. Tämä siis jos Charmed Shield on ammuttu jousilla pois Diverttien kuolema aiheuttaa chimeralle tai velholle paniikin (molemmat LD kuplassa) Ketjusalama koko linjan läpi vie demppaprinssin charmedin ja tekee irtohaavoja
28
Yhteenveto Kotiläksyt Pitää opetella mitä kaikki armeijat ja yksiköt tekevät Mitä omat yksiköt tekevät toisia vastaan Lue kaikki FAQt Miten Closing the Door toimii Ajomeininki Jos peli näyttää pahalta kannattaa ottaa riskejä ja laittaa painetta Pelataan mahdollisimman paljon hyviä paikkoja, ja katsotaan mitä nopat sanoo
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.