Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSanna Salo Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 2005
2
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20052 Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen asiakastyytyväisyysselvitys •Suunnattu taloyhtiöiden hallitusten jäsenille ja puheenjohtajille •Vastaukset kerättiin loka-joulukuussa 2005 •Toinen toteutuskierros, ensimmäinen tutkimus syksyllä 2004 •Laajuus: –56 isännöitsijätoimistoa –190 isännöitsijää –36 paikkakuntaa –5446 vastausta –Vastausprosentti noin 35 •Toteuttaja: Promenade Research Oy •Koordinoija: Suomen Isännöintiliitto ry
3
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20053 Toteutus •Sisältö: –Sisältö pääosin sama kuin vuoden 2004 tutkimuksessa –Tutkimuksessa arvioitiin: 1.Isännöitsijää henkilönä 2.Isännöitsijätoimistoa yrityksenä 3.Isännöintitehtävien hoitamista •Tiedonkeruu: –Sähköinen toteutus: kutsut sähköpostitse, vastaaminen WWW-sivulla –Paperilomakkeet: toimistot postittivat itse lomakkeet, jotka palautuivat tutkimusyritykselle –Anonyymi vastaaminen (vastaaminen nimettömänä) •Raportointi: –Toimistoittain –Isännöitsijöittäin
4
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20054 Taustatiedot vastaajista
5
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20055 Vastaajissa paljon naisia, yli 60-vuotiaiden osuus suuri. Puheenjohtajia / hallituksen jäseniä tasaisesti Vastaajan asema yhtiön hallituksessa Vastaaja N=5446
6
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20056 Kokemus taloyhtiön hallituksessa Isännöintisuhteen pituus tähän isännöitsijätoimistoon Tyypillinen kokemus hallituksessa 1-5 vuotta. Isännöintisuhde tyypillisesti yli 3 vuotta N=5446
7
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20057 Rakennuksen/rakennusten tyyppi Taloyhtiön koko Tyypillinen kohteena ollut taloyhtiö on 20- 60 huoneistoa käsittävä kerrostalo- osakeyhtiö N=5446
8
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20058 Kiinteistön tyyppi Yhtiön valmistumisvuosi Isännöitävissä kohteissa kaiken ikäisiä kiinteistöjä N=5446
9
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20059 Yleistä tuloksista
10
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200510 Tutkimuksen kokonaisarvosana 3,81. Vastausjakaumat kaikista arvosanakysymyksistä
11
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200511 Suosittelisitko isännöitsijätoimiston palveluja muille?
12
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200512 Tärkeimmät syyt suositella isännöintitoimistoa 1.Yhteistyö isännöitsijän kanssa sujuu 2.Isännöitsijä on luotettava 3.Isännöintitoimisto on luotettava 4.Isännöintisopimus vastaa taloyhtiön tarpeita 5.Isännöintitoimisto on asiantunteva 6.Isännöitsijä on palveluhenkinen 7.Isännöintitoimisto on palveluhenkinen 8.Isännöintitoimisto on pitkäjänteinen 9.Isännöitsijä on huolellinen 10.Isännöitsijällä on johtajuutta taloyhtiön asioissa 11.Isännöintitoimisto on tehokas
13
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200513 Isännöitsijän arviointi
14
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200514 Isännöitsijä henkilönä keskiarvot kaikista vastauksista
15
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200515 Isännöitsijän kommunikointi keskiarvot kaikista vastauksista
16
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200516 Isännöitsijätoimiston arviointi
17
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200517 Isännöitsijätoimiston arviointi keskiarvot kaikista vastauksista
18
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200518 Kuinka hyvin kuvaa isännöitsijätoimistoa? keskiarvot kaikista vastauksista
19
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200519 Miten paljon samaa mieltä seuraavista väittämistä?
20
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200520 Isännöintipalvelujen hoitaminen
21
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200521 Taloyhtiön kokouspalvelut (yhtiökokoukset) keskiarvot kaikista vastauksista
22
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200522 Hallinnolliset palvelut keskiarvot kaikista vastauksista
23
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200523 Kiinteistön ylläpitopalvelut keskiarvot kaikista vastauksista
24
03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200524 Taloushallintopalvelut keskiarvot kaikista vastauksista
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.