Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 2005. 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20052 Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 2005. 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20052 Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen."— Esityksen transkriptio:

1 Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 2005

2 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20052 Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen asiakastyytyväisyysselvitys •Suunnattu taloyhtiöiden hallitusten jäsenille ja puheenjohtajille •Vastaukset kerättiin loka-joulukuussa 2005 •Toinen toteutuskierros, ensimmäinen tutkimus syksyllä 2004 •Laajuus: –56 isännöitsijätoimistoa –190 isännöitsijää –36 paikkakuntaa –5446 vastausta –Vastausprosentti noin 35 •Toteuttaja: Promenade Research Oy •Koordinoija: Suomen Isännöintiliitto ry

3 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20053 Toteutus •Sisältö: –Sisältö pääosin sama kuin vuoden 2004 tutkimuksessa –Tutkimuksessa arvioitiin: 1.Isännöitsijää henkilönä 2.Isännöitsijätoimistoa yrityksenä 3.Isännöintitehtävien hoitamista •Tiedonkeruu: –Sähköinen toteutus: kutsut sähköpostitse, vastaaminen WWW-sivulla –Paperilomakkeet: toimistot postittivat itse lomakkeet, jotka palautuivat tutkimusyritykselle –Anonyymi vastaaminen (vastaaminen nimettömänä) •Raportointi: –Toimistoittain –Isännöitsijöittäin

4 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20054 Taustatiedot vastaajista

5 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20055 Vastaajissa paljon naisia, yli 60-vuotiaiden osuus suuri. Puheenjohtajia / hallituksen jäseniä tasaisesti Vastaajan asema yhtiön hallituksessa Vastaaja N=5446

6 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20056 Kokemus taloyhtiön hallituksessa Isännöintisuhteen pituus tähän isännöitsijätoimistoon Tyypillinen kokemus hallituksessa 1-5 vuotta. Isännöintisuhde tyypillisesti yli 3 vuotta N=5446

7 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20057 Rakennuksen/rakennusten tyyppi Taloyhtiön koko Tyypillinen kohteena ollut taloyhtiö on 20- 60 huoneistoa käsittävä kerrostalo- osakeyhtiö N=5446

8 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20058 Kiinteistön tyyppi Yhtiön valmistumisvuosi Isännöitävissä kohteissa kaiken ikäisiä kiinteistöjä N=5446

9 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20059 Yleistä tuloksista

10 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200510 Tutkimuksen kokonaisarvosana 3,81. Vastausjakaumat kaikista arvosanakysymyksistä

11 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200511 Suosittelisitko isännöitsijätoimiston palveluja muille?

12 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200512 Tärkeimmät syyt suositella isännöintitoimistoa 1.Yhteistyö isännöitsijän kanssa sujuu 2.Isännöitsijä on luotettava 3.Isännöintitoimisto on luotettava 4.Isännöintisopimus vastaa taloyhtiön tarpeita 5.Isännöintitoimisto on asiantunteva 6.Isännöitsijä on palveluhenkinen 7.Isännöintitoimisto on palveluhenkinen 8.Isännöintitoimisto on pitkäjänteinen 9.Isännöitsijä on huolellinen 10.Isännöitsijällä on johtajuutta taloyhtiön asioissa 11.Isännöintitoimisto on tehokas

13 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200513 Isännöitsijän arviointi

14 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200514 Isännöitsijä henkilönä keskiarvot kaikista vastauksista

15 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200515 Isännöitsijän kommunikointi keskiarvot kaikista vastauksista

16 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200516 Isännöitsijätoimiston arviointi

17 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200517 Isännöitsijätoimiston arviointi keskiarvot kaikista vastauksista

18 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200518 Kuinka hyvin kuvaa isännöitsijätoimistoa? keskiarvot kaikista vastauksista

19 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200519 Miten paljon samaa mieltä seuraavista väittämistä?

20 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200520 Isännöintipalvelujen hoitaminen

21 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200521 Taloyhtiön kokouspalvelut (yhtiökokoukset) keskiarvot kaikista vastauksista

22 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200522 Hallinnolliset palvelut keskiarvot kaikista vastauksista

23 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200523 Kiinteistön ylläpitopalvelut keskiarvot kaikista vastauksista

24 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 200524 Taloushallintopalvelut keskiarvot kaikista vastauksista


Lataa ppt "Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 2005. 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20052 Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google