Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuTimo-Pekka Karvonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
2/2009 MUUTKIN HALUAVAT TIETÄÄ Kerro hankkeesta ja sen tuloksista NR/2011
2
2/2009 Miksi tiedottaa •kerro muille mitä teet - herätä kiinnostusta •nosta yhteisösi tiedontasoa – tiedota • ota kohderyhmät mukaan – palaute •“myy” hankkeesi tuloksia ja lopputuotteita - edistä toimintaa
3
2/2009 Mistä tiedottaa • hankkeesta prosessina •lopputuotteista •vaikutuksista omaan kouluun, oppilaisiin – omat kokemukset
4
2/2009 Kenelle •oma koulu ja vanhemmat lähiympäristö: lähikoulut ja mahdolliset yhteistyökumppanit •lopputuotteiden mahdolliset käyttäjät •multipliers – tiedon levittäjät •suuri yleisö
5
2/2009 Kuinka – keinot - online-offline •konkreettiset tuotteet •mediatuotteet: artikkelit, lehdistötiedotteet, radiojutut, TV jne. •tilaisuudet: esitykset, messut, ständit, koulutukset jne. •henkilökohtainen vaikuttaminen… •EST – eurooppalainen tietokanta •koulun webbisivut - linkitä EST •erotu joukosta - etsi uusia keinoja
6
2/2009 Milloin •koko hankkeen ajan •hankkeen eri vaiheissa •riippuu toiminnasta ja tuotteista •riippuu ulkopuolisista tekijöistä: muiden koulutukset ja tilaisuudet jne.
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.