Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Nenäpäivä-kampanja Raportti KVN:lle 20.11.2010. Lions Clubs International MD 107 Finland 10.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen2 Nenäpäivä-kampanjan.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Nenäpäivä-kampanja Raportti KVN:lle 20.11.2010. Lions Clubs International MD 107 Finland 10.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen2 Nenäpäivä-kampanjan."— Esityksen transkriptio:

1 Nenäpäivä-kampanja Raportti KVN:lle 20.11.2010

2 Lions Clubs International MD 107 Finland 10.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen2 Nenäpäivä-kampanjan työryhmä •Työryhmän kokoonpano –Riikka Kämppi, toiminnanjohtaja, Ylen Hyvä Säätiö –Tanja Railo, tiedottaja, Ylen Hyvä Säätiö –Anu Puurula, kampanjasuunnittelija, Ylen Hyvä Säätiö –Miika Ranne, tuottaja, Yleisradio –PVDG Reijo Ikäheimonen, työryhmän puheenjohtaja, SLL –GC, PCC Markus Flaaming, talous, SLL –PDG Pertti Harju, tiedotus, SLL –PDG Jorma Laurila, kenttäpäällikkö, SLL –CS/CT Tauno Laine, sihteeri ja yleisjärjestelyt, SLL

3 Lions Clubs International MD 107 Finland 20.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen3 Klubien osallistuminen ja tulos •Klubeja mukana lähes 300 •Kokonaistuotto yli 80.000 € ja kampanja vielä jatkuu •Eniten mukana olleita klubeja –M-piiri –B-piiri –G-piiri •Keräystuloksen mukaan parhaat piirit –B-piiri –C-piiri –M-piiri

4 20.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen4 Palaute •Ylen Hyvä Säätiö on ollut erittäin tyytyväinen yhteistyöhön ja toivoo yhteistyön jatkuvan 2011 •Lahjoittajilta, tavallisilta ihmisiltä, tullut myönteisiä kommentteja •Piireiltä ja klubeilta tullut palaute kenttäpäälliköiden kautta ollut positiivista ja innostunutta alun jälkeen. •Lipaskeräys on ollut kannustavaa ja helppoa näkyvän mediatyön tukemana. •Olisi toivottu LCIF:n mukanaoloa keräystuottojen kohdentamisessa avunsaajille

5 20.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen5 Lionsien näkyvyys •TV 2: Nenäpäivägaalassa työryhmän vetäjän haastattelu sekä uusinta 6.11. •TV 1: puoli 7 lähetyksessä, urheilu-uutisten yhteydessä •Radio: Kaikki maakuntaradiot, haastattelut ym.. •Paikalliset sanomalehdet ovat myös huomioineet Lionien osallistumiset kampanjaan •Saatu paljon positiivista näkyvyyttä sekä yhteistyökanavat auki maakuntaradioihin. Tästä on hyvä jatkaa. •Kampanjan mukana Lionseille tullut näkyvyysarvo noin 300.000 €, mikäli olisi tehty vastaava maksullinen kampanjana ja ostettu mainosaika.

6 20.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen6 Tuleva yhteistyö •Ylen Hyvä Säätiön kanssa kokoukset joulukuussa: kampanjan 2010 yhteenveto – plussat, miinukset ja tulos •Kehityskohteet ja yhteistyön ehdot kampanjan 2011 mukana ololle. –Ajankohta milloin SLL on mukana keräysrahojen ohjaamisessa kehitysmaiden kohteisiin


Lataa ppt "Nenäpäivä-kampanja Raportti KVN:lle 20.11.2010. Lions Clubs International MD 107 Finland 10.11.2010 Nenäpäivä-kampanja, PVGD Reijo Ikäheimonen2 Nenäpäivä-kampanjan."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google