Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

ERI VUOSIMALLIEN TUNNISTAMISTA Päivölä 15. – Aarno Torikka

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "ERI VUOSIMALLIEN TUNNISTAMISTA Päivölä 15. – Aarno Torikka"— Esityksen transkriptio:

1 ERI VUOSIMALLIEN TUNNISTAMISTA Päivölä 15. – 16.3.2008 Aarno Torikka
BMW R 100 RS ERI VUOSIMALLIEN TUNNISTAMISTA Päivölä 15. – Aarno Torikka

2 YHTEISET TIEDOT Iskutilavuus 980 cc (94mmx70,6mm)
Teho (DIN) 51 kW (70 hv) Mustat venttiilikopat Käynnistinpoljin lisävarusteena Mustat eristetyt tulpanhatut Rengaskoko 3.25Hx19, 4.00Hx18 Kaksi levyjarrua edessä Säädettävä ohjausvaimennin Maalatut raidoitukset Valmistaja: BMW Motorrad GmbH, München

3 1977 Runkonumerot 6080014-6085159 Tuotantoaika 8.76 – 6.77
Väri: hellblaumetallic mit hellblauer Linie (530) Edessä ATE-levyjarrut, sininen anodisointi Jarrusylinteri tankin alla Takana rumpujarru Pinnapyörät, siniset raidat Al-vanteissa Moottorin sivuissa merkintä BMW R100 RS Sivupaneeleissa merkintä 1000 cc Ryyppyvipu moottorin vasemmalla puolella Vaihdepoljin suoraan laatikkoon Matkustajan kahva

4 R 100 RS 1977 Väri 530

5 R 100 RS 1977

6 R 100 RS ETUVANNE

7 Muutoksia1978 Runkonumerot 6086001-6095000 Tuotantoaika 9.77 – 8.78
Väri: hellblaumetallic (530), goldmetallic (546) Edessä ATE-levyjarrut, sininen anodisointi hopean värisissä, muissa hopean värinen Takana Brembo-levyjarru Valuvanteet Vaihdepoljin laakeroitu jalkatappiin

8 R 100 RS 1978 Väri 546

9 BMW R 100 RS 1978

10 Muutoksia1979 -1980 Runkonumerot 6095001-6100000
Tuotantoaika – 8.80 Moottorissa muutoksia Moottorin sivuissa merkintä BMW Sivupaneeleissa merkintä R 100 RS Vakiona öljynjäähdytin Tavarateline

11 Värit 1979: Dunkelblaumetallic mit silbernen Verkleidungsunterteilen, Tankflachen und Seitendeckeln (554) 1979: Goldmetallic (546) 1980: Dunkelblaumetallic mit silbernen Verkleidungsunterteilen, Tankflachen und Seitendeckeln (554) 1980: Dunkelrotmetallic (553)

12 R 100 RS 1980 Väri 554

13 Muutoksia 1981-1984 Runkonumerot 6390001-6397000
Tuotantoaika – 10.84 Moottorissa huomattavia muutoksia Nikasil-sylinterit (ei valurautaputkia) Uusi peräkotelo Edessä Brembo-levyjarrut, mustat Jarrusylinteri ohjaustangossa oikealla puolella Ilmanpuhdistin musta laatikkomainen Ryyppyvipu ohjaustangossa vasemmalla Varoitusvalojen järjestely muuttunut

14 Värit 1981 Lavarotmetallic (508) und polarisgrphitmetallic ohne Linie, stratossilbermetallic mit rot-weisser Linie (522)

15 R 100 RS 1981 Väri 508

16 R 100 RT Runkon:ot Runkon:ot Tekniikka kuten RS, paitsi 1981 Nivomat-vaimentimet takana vakiona Isompi säädettävä tuulilasi ja kate, jossa kaksi säilytyskoteloa

17 R 100 RT 1981

18 R 100 RT 1981

19 R 100 RT 1981

20 R 100 RT 1981

21 MUUT R 100-VERSIOT R 100 S 1977-1980, R 100 CS 1981 R 100/7, T
tekniikka kuten RS paitsi takana rumpujarru kate kuten 90S R 100/7, T teho (DIN) 49 kW (67 hv) hopean väriset venttiilikopat takana rumpujarru ei katetta

22 7224 BMW R100 RS 1981? Kyseessä R 100/7, joka on varustettu RS-katteella

23 7224

24 6850 RT 1981 Venttiilikopat eivät kuulu RT-malliin

25 Lähdeaineisto Original BMW Air-Cooled Boxer Twins 1950 – 1996
The Restorer’s Guide, by Ian Falloon BMW Motor Cycles from 1969 to 1985 Volume 1 – all airheads with twin shocks, Andy Schwietzer


Lataa ppt "ERI VUOSIMALLIEN TUNNISTAMISTA Päivölä 15. – Aarno Torikka"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google