Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuIivari Jääskeläinen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
ERI VUOSIMALLIEN TUNNISTAMISTA Päivölä 15. – 16.3.2008 Aarno Torikka
BMW R 100 RS ERI VUOSIMALLIEN TUNNISTAMISTA Päivölä 15. – Aarno Torikka
2
YHTEISET TIEDOT Iskutilavuus 980 cc (94mmx70,6mm)
Teho (DIN) 51 kW (70 hv) Mustat venttiilikopat Käynnistinpoljin lisävarusteena Mustat eristetyt tulpanhatut Rengaskoko 3.25Hx19, 4.00Hx18 Kaksi levyjarrua edessä Säädettävä ohjausvaimennin Maalatut raidoitukset Valmistaja: BMW Motorrad GmbH, München
3
1977 Runkonumerot 6080014-6085159 Tuotantoaika 8.76 – 6.77
Väri: hellblaumetallic mit hellblauer Linie (530) Edessä ATE-levyjarrut, sininen anodisointi Jarrusylinteri tankin alla Takana rumpujarru Pinnapyörät, siniset raidat Al-vanteissa Moottorin sivuissa merkintä BMW R100 RS Sivupaneeleissa merkintä 1000 cc Ryyppyvipu moottorin vasemmalla puolella Vaihdepoljin suoraan laatikkoon Matkustajan kahva
4
R 100 RS 1977 Väri 530
5
R 100 RS 1977
6
R 100 RS ETUVANNE
7
Muutoksia1978 Runkonumerot 6086001-6095000 Tuotantoaika 9.77 – 8.78
Väri: hellblaumetallic (530), goldmetallic (546) Edessä ATE-levyjarrut, sininen anodisointi hopean värisissä, muissa hopean värinen Takana Brembo-levyjarru Valuvanteet Vaihdepoljin laakeroitu jalkatappiin
8
R 100 RS 1978 Väri 546
9
BMW R 100 RS 1978
10
Muutoksia1979 -1980 Runkonumerot 6095001-6100000
Tuotantoaika – 8.80 Moottorissa muutoksia Moottorin sivuissa merkintä BMW Sivupaneeleissa merkintä R 100 RS Vakiona öljynjäähdytin Tavarateline
11
Värit 1979: Dunkelblaumetallic mit silbernen Verkleidungsunterteilen, Tankflachen und Seitendeckeln (554) 1979: Goldmetallic (546) 1980: Dunkelblaumetallic mit silbernen Verkleidungsunterteilen, Tankflachen und Seitendeckeln (554) 1980: Dunkelrotmetallic (553)
12
R 100 RS 1980 Väri 554
13
Muutoksia 1981-1984 Runkonumerot 6390001-6397000
Tuotantoaika – 10.84 Moottorissa huomattavia muutoksia Nikasil-sylinterit (ei valurautaputkia) Uusi peräkotelo Edessä Brembo-levyjarrut, mustat Jarrusylinteri ohjaustangossa oikealla puolella Ilmanpuhdistin musta laatikkomainen Ryyppyvipu ohjaustangossa vasemmalla Varoitusvalojen järjestely muuttunut
14
Värit 1981 Lavarotmetallic (508) und polarisgrphitmetallic ohne Linie, stratossilbermetallic mit rot-weisser Linie (522)
15
R 100 RS 1981 Väri 508
16
R 100 RT Runkon:ot Runkon:ot Tekniikka kuten RS, paitsi 1981 Nivomat-vaimentimet takana vakiona Isompi säädettävä tuulilasi ja kate, jossa kaksi säilytyskoteloa
17
R 100 RT 1981
18
R 100 RT 1981
19
R 100 RT 1981
20
R 100 RT 1981
21
MUUT R 100-VERSIOT R 100 S 1977-1980, R 100 CS 1981 R 100/7, T
tekniikka kuten RS paitsi takana rumpujarru kate kuten 90S R 100/7, T teho (DIN) 49 kW (67 hv) hopean väriset venttiilikopat takana rumpujarru ei katetta
22
7224 BMW R100 RS 1981? Kyseessä R 100/7, joka on varustettu RS-katteella
23
7224
24
6850 RT 1981 Venttiilikopat eivät kuulu RT-malliin
25
Lähdeaineisto Original BMW Air-Cooled Boxer Twins 1950 – 1996
The Restorer’s Guide, by Ian Falloon BMW Motor Cycles from 1969 to 1985 Volume 1 – all airheads with twin shocks, Andy Schwietzer
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.