Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Helluntaiherätyksen ja -seurakuntien yhteinen kampanja • tarjota teema ja välineet seurakuntien kotimaan evankelioimistyön vahvistamiseen • rohkaista.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Helluntaiherätyksen ja -seurakuntien yhteinen kampanja • tarjota teema ja välineet seurakuntien kotimaan evankelioimistyön vahvistamiseen • rohkaista."— Esityksen transkriptio:

1

2 Helluntaiherätyksen ja -seurakuntien yhteinen kampanja • tarjota teema ja välineet seurakuntien kotimaan evankelioimistyön vahvistamiseen • rohkaista uskovia uudistamaan suhdettaan Jumalaan ja vastuulliseen evankeliointiin

3 Ydinkohtia • koko seurakunnan osallistuminen • tiedotusvälineiden hyödyntäminen • Hyvä Sanoma Extran jako • evankelioivat tilaisuudet • jatko - vastuullinen evankeliointi (helluntaista helluntaihin)

4 Kampanjassa on mukana yli 200 helluntaiseurakuntaa • maksutonta HS Extraa on tilattu lähes 1,6 miljoonaa! • suurin osa seurakunnista on mukana rukous- ja paastokampanjassa • evankelioimistapahtumia suunnitellaan innolla

5 Seurakuntien Hyvä Sanoma Extra -tilaukset alueittain

6 Printtimainostus • ennakko-, teema- ja tapahtumajutut lehdissä • mainokset lehdissä • julisteet ja käsikutsut • banderollit • kampanjatuotteet, paidat yms.

7 1. Ilmoittajan tulee asettua ulkopuolisen asemaan. Ts. meille hyvinkään tutut nimet (esiintyjät jne.) eivät välttämättä kerro ulkopuolisille mitään. Siksi tilaisuuksissa esiintyvien toiminnan tai saavutusten esitteleminen on usein itse nimeä tärkeämpää! Huomioi printtimainostuksessa

8 2. Meille tutut ilmaisut ja sanat eivät välttämättä kerro ulkopuoliselle niiden merkitystä. Siksi niiden todellinen merkitys pitäisi kyetä ilmaisemaan mahdollisimman ymmärrettävästi. Huomioi printtimainostuksessa

9 3. Pitkän ti.-ke.-to. -listauksen sijaan ilmoituksissa pitäisi keskittyä keskeiseen, ulkopuolista ihmistä mahdollisesti kiinnostavaan asiaan. Seurakunnan toimintaruletin voi esitellä erillisessä, seurakuntalaisille suunnatussa tiedotteessa tai ilmoituksessa. Huomioi printtimainostuksessa

10

11

12 1. Luo linja, joka tarkoittaa ns. markkinointistrategiaa. Mitä tavoittelet, mitä viestinnän pitäisi saada aikaan näkijässä/ kuulijassa. Valitse kohderyhmät ja pilko viestintätavoitteet pienempiin osiin. Suunnittele mediat, miten tavoitat haluamasi kohderyhmät. Huomioi printtimainostuksessa

13 2. Panosta sisältöön. Älä aliarvioi visuaalisten elementtien käyttöä (hyvä logo) ja hyvin mieleen jäävä slogania, joka toistuu eri materiaaleissa. Huomioi printtimainostuksessa

14 3. Esimerkit, ihmiset, tarinat kiinnostavat ulkopuolisia. Kannattaa huomioida mikä tarina puhuttelee mitäkin kohderyhmää (vrt. alkoholisti vs. menestyvä bisnesihminen) ;). Huomioi printtimainostuksessa

15 4. Seuraa tehtyjä toimenpiteitä, testaa, muuta. Rahaa ei kannata haaskata turhaan. Huomioi printtimainostuksessa

16

17 www.kotimaanevankeliointi.fi •ennakkojuttuja sekä lehdistötiedotteita • logoja, kuvia • juliste- ja käsikutsupohjia •tietoa kampanjatuotteista • materiaalipankki – tehkää talletuksia

18 Jutun aiheita mm. • valtakunnallinen kampanja • kristillisen julkaisun suurpainos •paikallinen osallistuminen (tuttuja kasvoja ja ajankohtaisia teemoja) • yhteiskunnallinen vetoomus ja kannanotto päättäjille

19 Poimintoja (alustavasti suunnitellusta) vetoomuksesta Keskellä elämää -kampanja on Suomen helluntaiseurakuntien yhteinen liikkeelle lähtö terveen elämän ja arvomaailman puolesta. Kampanja muistuttaa kristillisten arvojen kuulumisesta keskelle ihmisen elämää. Kansalaisten sisäisen hyvinvoinnin ja koko yhteiskuntamme arvomaailman vahvistamiseksi vetoamme teihin, arvoisat kuntien päättäjät, tukekaa päätöksillänne kristillistä arvomaailmaa sekä siihen perustuvaa kasvatustyötä omassa kunnassanne, kouluissanne ja perheiden elämässä. Paikallinen helluntaiseurakunta haluaa olla yhteistyössä kunnan kanssa myönteisten arvojen ja terveen elämäntavan edistämisessä. Seurakunta myös rukoilee jatkuvasti sen arvokkaan työn puolesta, jota päättäjinä teette kuntalaisten parhaaksi.

20 Valtakunnan top 10-lehdet Aamulehti Helsingin Sanomat Hufvudstadsbladet Iltalehti Iltasanomat Kaleva Kauppalehti Kauppalehti Presso Keskisuomalainen Savon Sanomat Taloussanomat Turun Sanomat

21 Valtakunnalliset ja maakuntalehdet Etelä-Saimaa Etelä-Suomen sanomat Hämeen Sanomat Ilkka Kainuun Sanomat Kansan Uutiset Karjalainen KD-kristillisdemokraattien vl Keskipohjanmaa Kouvolan Sanomat Kymen Sanomat Lapin Kansa Länsi-Savo Maaseudun Tulevaisuus Medborgarbladet Nya Åland Nykypäivä Pohjalainen Pohjolan Sanomat Satakunnan Kansa Suomenmaa Tiedonantaja Uutispäivä Demari Vasabladet Vihreä Lanka Åland

22

23

24

25 Tärkeitä päivämääriä 27.5.2007 Valtakunnallinen keräys kampanjakulujen peittämiseksi. 3.9.2007. HS Extra ilmestyy 9.9.2007. Kampanjalehtien ja jakajien siunaaminen seurakunnissa. Kaikki halukkaat mukaan netin kautta 19.-22.9.2007. Valtakunnallinen evankelioimiskonferenssi Kuopiossa.

26


Lataa ppt "Helluntaiherätyksen ja -seurakuntien yhteinen kampanja • tarjota teema ja välineet seurakuntien kotimaan evankelioimistyön vahvistamiseen • rohkaista."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google