Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Epilepsia: 56.000 erillaista tositarinaa -kampanja.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Epilepsia: 56.000 erillaista tositarinaa -kampanja."— Esityksen transkriptio:

1 Epilepsia: 56.000 erillaista tositarinaa -kampanja

2 Palautetta kampanjasta • Kampanjapalaute –kooste yhdistyksille menneestä kyselystä • Kampanjailme? • Mikä onnistui tosi hyvin? • Mitä tekisit toisin? • Mitä vaikutuksia kampanjalla on ollut alueellasi?

3 Kampanjapalaute –kooste yhdistyksille menneestä kyselystä • 21 vastaajaa, joista 2/3 puheenjohtajia, 15 % muita hallituksen jäseniä, 15 % yhdistyksen toimihenkilö • Kampanjan ajankohtaisuus, toimivuus, selkeys, keinojen sopivuus, keskustelun herättävyys ka. 3,9 (skaala 1-5) • Yleisötilaisuuden keskim. 30 osallistujaa, feissauskohtaamiset 10-200yhdistys • Kampanjan onnistuminen yhdistyksessä ka. 4,1 (skaala 1-5) • Materiaali (lehti-ilmoitukset, verkkosivut, julisteet, T-paita, kysymyskortit, tiedote ka. 4,0 (skaala 1-5) • Liitolle; suunnittelu ja toteustus ka. 4,1 (skaala 1-5) • Kouluarvosan kampanjan onnistumiselle ka. 8,1 (skaala 1-10)

4 Kampanjailme?

5

6 Mielipiteitä kampanjailmeestä? • Positiivinen mutta kysely on saattanut mennä monilta ohi (sitä ei olla huomattu johtuen sähköpostitulvasta) • Viimevuotinen kampanjailme pysäytti mm. markkinoilla. Tämän vuotinen ilme ei herättänyt samalla tavalla. • Paita on kiva mutta kuka sitä oikeasti pitää päällään? Paita on kallis vain ”kotipaidaksi”. • Paidan laatu oli huono. Ensimmäisessä pesussa venahti.

7 Mielipiteitä kampanjailmeestä? • Kampanjapaitojen ansiosta meidät huomattiin • Viimevuotinen kampanja herätti (= rock), tämän vuotinen ei (= ihan kiva). • Viimevuotisen tunnelmia: pelko, vastenmielisyys, kiukku • Mitään ei saa jos ei uskalla eli ihmisiä pitää ravistella jotta huomataan. • Ensimmäinen kampanja herätti. Toinen kertoo enemmän sairastavista.

8 Mikä onnistui tosi hyvin? • Tiedottaminen onnistui (radio, lehdet, esitteet). Ihmisiä tuli tilaisuuksiin yli odotusten. • TV lähetyksistä pidettiin. Niitä kaivataan lisää. • Liitolle kiitosta neurologiyhteistyötä sekä ilmoitusten laittamisesta. • Yleisöluennot olivat onnistuneita. Hyvät luennoitsijat. • Reetan luentokalvot olivat erinomaiset.

9 Mikä onnistui tosi hyvin? • Epilepsiaa sairastavien tarinat olivat tärkeitä ja vetoavia. • Uusia jäseniä tuli kampanjan seurauksena. • Opiskelijoita oli paljon mukana kuuntelemassa neurologien luentoja.

10 Mitä tekisin toisin? • Rohkeutta ja räväkkyyttä jatkossa. Hyvä miettiä, mitä haluamme saavuttaa? • Yhdistykset rakentavat liiton. Yhteistyö kannattaa.

11 Mitä vaikutuksia kampanjalla on ollut alueellasi? • Yhdistysten näkyvyys parani mutta pitää näkyä jatkossa vieläkin enemmän. • Ihmiset saivat lisää tietoa. Oletettavasti vaikutti myös ennakkoluuloihin. • Tämänlainen talvisotailmiö tuo ihmisiä lisää toimintaan? (Sarkkulan kommentti)


Lataa ppt "Epilepsia: 56.000 erillaista tositarinaa -kampanja."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google