Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009."— Esityksen transkriptio:

1 Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009

2

3 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Huhtikuu 2009 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Verkkomedialuvut eivät sisällä sähköisiä hakemistoja eivätkä hakukonemainontaa. Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa 3.6.2009 Copyright: TNS Gallup Oy VolyymiMuutos-%000 €Muutos-%Muutos-% ilman vaaleja Vars. Sanomalehdet (63)(000 mm)36.534 -18,439.147-24,6-24,5 Kaupunki- ja noutopistelehdet (66) (000 mm)12.373 -15,95.860-17,4-17,0 Aikakauslehdet (174)(sivut)3.380-24,611.057-28,5 Televisio (8) 20.658-14,9-14,7 Radiomainonta (39)3.615-6,9 Ulkomainonta (4)3.133-20,0-20,1 Elokuvamainonta (1)207-12,1 Verkkomedia (26)5.407-8,7 YHTEENSÄ (381)89.083-20,9

4 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-huhtikuu 2009 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Verkkomedialuvut eivät sisällä sähköisiä hakemistoja eivätkä hakukonemainontaa. Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa 3.6.2009 Copyright: TNS Gallup Oy VolyymiMuutos-%000 €Muutos-%Muutos-% ilman vaaleja Vars. Sanomalehdet (63)(000 mm)129.347 -22,3146.091-24,8 Kaupunki- ja noutopistelehdet (66) (000 mm)41.975 -18,920.664-17,8-17,6 Aikakauslehdet (174)(sivut)12.108-19,541.378-22,0 Televisio (8) 81.742-14,0-13,8 Radiomainonta (39)13.447 - 0,2 Ulkomainonta (4)11.633-19,2-19,1 Elokuvamainonta (1)690-30,7 Verkkomedia (26)21.264-8,2 YHTEENSÄ (381)336.908-19,7

5 Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin 1-4-2009 Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

6 Mainostetuimpien toimialojen muutoksia 1-4-2009

7 Luokiteltu ilmoittelu sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat. Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.. Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin 1-4-2009


Lataa ppt "Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google