Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

© Arts & Minds Oy ARTS & Minds Oy IT ratkaisuja jo 25 vuotta! www.ArtsAndMinds.fi www.pelikanava.fi.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "© Arts & Minds Oy ARTS & Minds Oy IT ratkaisuja jo 25 vuotta! www.ArtsAndMinds.fi www.pelikanava.fi."— Esityksen transkriptio:

1 © Arts & Minds Oy ARTS & Minds Oy IT ratkaisuja jo 25 vuotta! www.ArtsAndMinds.fi www.pelikanava.fi

2 © Arts & Minds Oy •juuret aina vuoteen 1980 •Suomen vanhimpia itsenäisiä ja riippumattomia ohjelmistotaloja •henkilökuntaa 8 •toimisto Espoon Leppävaarassa Arts & Minds Oy pähkinänkuoressa

3 © Arts & Minds Oy Intranet-tuotteita •A&M Projekti –Insinööri- ja suunnittelutoimistot –Mainostoimistot •A&M Juristi –Asianajotoimistot •A&M Jäsenrekisteri •A&M Asiakkuuksien hallinta •A&M Matkalasku •A&M Henkilöinfo

4 © Arts & Minds Oy Intranet-tuotteita •A&M Festa-taloushallinto –liikekirjanpito, myynti- ja ostoreskontra •A&M CV-pankki •A&M Kirjasto •A&M Lehtikierto •A&M Talousmuisti •Intranet Misco •Intranet Kalusto •Sukujen Kirja

5 © Arts & Minds Oy  Telekommunikaatioratkaisut  AML ® tuoteperhe  Tieto- ja mobiilipalvelualusta  Yhdistämme internetin, lankapuhelimet, kännykät ja tietokannat  Tietoverkkoratkaisut  Älykkäät internet/intranet/extranet-ratkaisut Mobiili- ja internet- ratkaisut

6 © Arts & Minds Oy –Suunnittelukeskus Oy –Olof Granlund Oy –Palmberg-konserni –Skanska-konserni –Hartela-konserni –Tuotos ry –ÄKT ry –Mannerheimin Lastensuojeluliitto ry –Suomen Rakennusinsinöörien Liitto ry –Satu ry (www.satu.fi)www.satu.fi –Corame (www.tohtori.fi)www.tohtori.fi Internet/Intranet/Extranet-asiakkaita

7 © Arts & Minds Oy –Elisa Communications –TietoEnator –Helsinki Media –Rautakirja (Iltalehden ja Ilta-Sanomien jakeluvalvonta) –Dynexco (äänitervehdykset, vastaajapalvelu) –Sanoma Magazines Finland –Vizor –MTV3 –SubTV Telekommunikaatio/Internet-asiakkaita

8 © Arts & Minds Oy A&M Tietopalvelualusta Ominaisuudet: •A&M:n kehittämä pc-pohjainen laite- ja ohjelmistoratkaisu •monikanavainen ratkaisumalli •mahdollistaa palvelut, jolla on useita jakeluteitä: –kännykkä –lankapuhelin –web-selain –televisio •ytimenä älykäs tietovarasto •perustuu jo markkinoilla olevaan teknologiaan •olemassa olevan teknologian älykästä käyttöä

9 © Arts & Minds Oy –Elisa Communications –TietoEnator –Helsinki Media –Rautakirja (Iltalehden ja Ilta-Sanomien jakeluvalvonta) –Dynexco (äänitervehdykset, vastaajapalvelu) –Corame (www.tohtori.fi)www.tohtori.fi –Sanoma Magazines Finland –Finnmatkat –MTV3 –SubTV –Suomen 3KTV –Vizor (Viitos-kanava) Asiakkaita

10 © Arts & Minds Oy  AML Engine (Audio Markup Language)  IVR Engine (Interactive Voice Response)  AMGW Engine (A&M Gateway)  SMS Engine (CIMD2 –yhteensopiva)  SMTP Engine (Mail Engine) Lisenssituotteet

11 © Arts & Minds Oy Tietopalvelualustan tarjoamia ratkaisuja

12 © Arts & Minds Oy A&M Call Assistant ”Kontaktien hallintaa pk-yrityksille tai suuryritysten osastoille” Keskeisiä piirteitä: •henkilökohtainen profiloitu puhelinvastaaja •profiloidut viestit eri soittajaryhmille (asiakas, tiimi, koti…) •toimii ryhmän tai koko organisaation kontaktirekisterinä •kerää kontakteista saatavat tiedot automaattisesti •viestit tallentuvat automaattisesti ryhmittelyn mukaan •käyttäjät voivat varata aikoja toisten kalentereista •tapaamisten ja palaverien automaattinen muistutus •käytön hallinta helppoa puhelimen avulla •synkronoitu toiminta Nokian kännykkäkalenterien kanssa

13 © Arts & Minds Oy Jakeluseurantajärjestelmä ”Tavarantoimittajan jakelunseurannan tehostaminen” Keskeiset piirteet: •kuljettajat raportoivat puhelinpalvelun kautta •tiedot välittyvät automaattisesti tietovarastoon •valvojalla käytössään www-selain •online-raportointi •selainpohjainen ylläpito •häiriötiedotteet tekstiviestien avulla •Referenssit: •Iltasanomat •Iltalehti •Leijonajakelu

14 © Arts & Minds Oy Tilaus- ja peruutuspalvelut ”Tuotteiden tilaus ja peruutus itsepalveluautomaatin avulla” Keskeisiä piirteitä: •soittajan tunnistus puhelinnumeron perusteella •tuotteen tilaus tai peruutus avoinna 24 h vuorokaudessa •viestin jättö palvelun tarjoajalle •toimii myös palveluntarjoajan tiedote- ja mainoskanavana •tiedot välittyvät automaattisesti tilausjärjestelmiin •selainpohjainen raportointi •Referenssit: •Sanoma Magazines Finland / kirjakerhot •Rahapaja / Moneta

15 © Arts & Minds Oy Contact Centereiden jonopalvelut ”Contact Centereiden kuormitusta helpottavia palveluja” Keskeisiä piirteitä: •älykkäiden puhelinpalvelujen parhaat ominaisuudet Contact Centereiden käytössä •kommunikointi Contact Centereiden ohjausjärjestelmiin •toimii ruuhkahuippujen tasoittajana •jonottajille mielekästä sisältöä odottelun ajaksi •Referenssit: •Finnmatkat (ent. TIH Finland, Fritidsresor) •Elisa kotiasiakaspalvelu ja käyttötuki •Finnet Center

16 © Arts & Minds Oy Vastaajapalvelu ”Tavanomaista älykkäämpi puhelinvastaaja kuluttajille” Keskeiset piirteet: •monikanavaratkaisu •tunnistaa soittajan, profiloi vastauksen •ilmoittaa soitosta tekstiviestin avulla •henkilökohtainen kalenteri •jätettyjen viestien kuuntelu webin kautta •viestien arkistointi omalle koneelle •valmisäänet omassa vastaajassa •Referenssi: Voxmox –vastaajapalvelu (Dynexco)

17 © Arts & Minds Oy Ääniviestipalvelu ”Ääniviestejä hyödyntävä tervehdyspalvelu” Keskeisiä piirteitä: •toimii tavallisella matkapuhelimella! •järjestelmä soittaa automaattisesti kohteelle •ääniviestien lähetys ajastetusti •puhelun sisältönä voi olla pelkkä ääniviesti tai vuorovaikutteinen puhelinpalvelu •palvelun hallinta tekstiviestien tai www-palvelun avulla •palvelu voi olla maksullinen tai ilmainen •mainonta sallittua tietosuojan asettamissa rajoissa •Referenssi: Voxmox tervehdyspalvelu (Dynexco, MTV3) •Kokeile: ohjeet MTV3 tekstikanavalla ja webissä http://www.voxmox.com/

18 © Arts & Minds Oy Smogo - virtuaaliterapeutti ”Kännykällä irti tupakasta” Keskeisiä piirteitä: •tekstiviesti- ja web-palvelu •tukee tupakkalakkoa tai tupakoinnin vähentämistä •analysoi henkilökohtaisen nikotiiniriippuvuuden •seuraa lakon edistymistä ja ehdottaa apukeinoja •lisänä myös henkilökohtainen web-käyttöliittymä, jossa voi seurata mm. lakon aiheuttamaa rahansäästöä •palkittu Media & Message 2001 –tapahtumassa arvosanalla ”aidosti sisällyksekäs mobiilituote” •Kokeile lähettämällä viesti SMOGO numeroon 16480 •Lisätietoja: http://www.tohtori.fi/tupakka/0017.html

19 © Arts & Minds Oy Ääniboxi ”Interaktiivinen viihdetuote tv-kanavalle” Keskeiset piirteet: •yhdistää tekstiviestichatin ja puhelinpalvelut •soittajilla sama tunnus sekä tv-ruudulla että puhelimessa •deittaaja voi mainostaa itseään myös äänen avulla •parhaat äänet julkaistaan tv-lähetyksessä •lisää tuottoja uuden palvelukanavan avulla •ivr integroitu helposti jo olemassa olevaan palveluun •Referenssit: Subtv, MTV3 •Kokeile numerosta 0700-9-7247 (0,98 €/min + pvm)

20 © Arts & Minds Oy Puhelinpalvelupelit ”Puhelinpalvelun avulla toteutettu interaktiivinen peli” Keskeisiä piirteitä: •toimii reaaliaikaisena puhelinpalveluna •käyttö maksullisen puhelinpalvelun kautta (€/min) •mahdollistaa monipelaajapelit •voidaan liittää helposti televisio-ohjelmaan, www-sivustoon tai tekstiviestipalveluun •pelipalkinnot puheaikaa, rahaa tai tavaroita •toteutus ASP-palveluna tai erillisellä laitteistolla

21 © Arts & Minds Oy Liikenneinfo •”Tienkäyttäjän tiedotepalvelu” •Keskeisiä piirteitä: •soveltuu hands-free –käyttöön (ivr) •jakaa ajan tasalla olevaa tietoa tien käyttäjille: •työmatkojen ruuhkatilanne •keli- ja nopeustiedot pääteillä koko Suomen alueella •tarjoaa profiloitua tietoa soittajan numeron perusteella: •ruuhkanmittauspaikkojen määrittely kellonajan mukaan •reittimäärittelyt (työmatkat, lomamatkat) •integroitu ivr-, sms ja web-palvelu •hälytykset tekstiviestien avulla

22 © Arts & Minds Oy Online-palvelut televisioon ”Televisio-ohjelmien reaaliaikainen paluukanava” Keskeisiä piirteitä: •reaaliaikainen paluukanava televisioon •kaukosäätimenä tavallinen kännykkä •puhelinpalvelu kytketty suoraan tv-ohjelmaan •mahdollistaa pelit, kilpailut, äänestykset ja viestien jätön •toimii sekä nauhoituksen että suoran lähetyksen kanssa •ei tarvita digiboksia eikä erillisiä laitehankintoja •ivr voidaan integroida osaksi monikanavaratkaisua

23 © Arts & Minds Oy Tilausradiopalvelu ”Radio-ohjelmien aineiston kuuntelu puhelimella” Keskeisiä piirteitä: •hyödyntää radiokanavien ohjelma-aineistoa •ohjelmaa voi seurata silloin, kun itse haluaa •konvertoi äänimateriaalin automaattisesti puhelimen ymmärtämään muotoon •toimii maksullisena palveluna (€/min) •ohjelmasisältöön voi vaikuttaa suoraan puhelimella •tunnistaa palvelun käyttäjät ja raportoi niistä palvelun tarjoajalle •toimii jo olemassa olevissa puhelimissa

24 © Arts & Minds Oy www.ArtsAndMinds.fi IT-ratkaisuja jo 25 vuotta Erkki.Haaramo@ArtsAndMinds.fi Arts & Minds Oy


Lataa ppt "© Arts & Minds Oy ARTS & Minds Oy IT ratkaisuja jo 25 vuotta! www.ArtsAndMinds.fi www.pelikanava.fi."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google