Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kauppakeskuksissa tehdään paljon yhteiskunnallisesti merkittäviä isoja ja pieniä tekoja…

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kauppakeskuksissa tehdään paljon yhteiskunnallisesti merkittäviä isoja ja pieniä tekoja…"— Esityksen transkriptio:

1 Kauppakeskuksissa tehdään paljon yhteiskunnallisesti merkittäviä isoja ja pieniä tekoja…

2 …liittyen ympäristöön, kierrätykseen, liikkumiseen, markkinointiin, viihtyisyyteen, turvallisuuteen, johtamiseen, konsepteihin ja palveluihin sekä lukemattomiin muihin asioihin…

3 … haluamme, että kerrot niistä meille…

4 … sillä Suomen Kauppakeskusyhdistys haluaa palkita niistä parhaimman!

5 Vuoden Kauppakeskus 2010 -kilpailu Finnish Shopping Center Award 2010 Kilpailun valmistelutyöryhmä: Terhi Heinilä, Olli Lehtoaro, Henrik Winberg, Lasse Yrjänä, Juha Tiuraniemi (siht.)

6 Suomen Kauppakeskusyhdistys ry Kilpailun yleiset tavoitteet • Edistää kauppakeskusliiketoiminnan positiivista julkikuvaa ja kehittymistä • Edistää toimialan kv. verkottumista ja vertailtavuutta: Voittajan osallistuminen Suomen edustajana pohjoismaiseen NCSC Awardsiin Vuoden Kauppakeskus 2010, kilpailun tavoitteet Suomen Kauppakeskusyhdistys ry

7 Ketkä kilpailevat? • Kilpailuun voi osallistua yritys tai yhteisö • Suomalaiset kauppakeskukset (=kaupallisten keskusten määritelmien mukaiset kaupalliset keskukset) • Kilpailuun voi ilmoittaa kauppakeskuksen myös muu taho kuin omistaja (esim. konsultti, palveluntarjoaja, jne. omistajan suostumuksella) • Kilpailussa yksi sarja: Palkitaan Vuoden Kauppakeskus 2010 Vuoden Kauppakeskus 2010, säännöt (1/2) Suomen Kauppakeskusyhdistys ry

8 Mistä kilpaillaan? • Merkittävä teko alalla • Kilpailuun voi osallistua hyvin monenlaisilla asioilla, ne voivat olla markkinointitekoja, ympäristötekoja, innovaatioita, konseptiuudistuksia, ratkaisuja, tms. positiivisella tavalla edukseen nouseva asia • Samalla teolla ei voi sama keskus osallistua uudelleen • 1.1.2008 jälkeen avattu kauppakeskus tai merkittävä teko olemassa olevissa kauppakeskuksissa Vuoden Kauppakeskus 2010, säännöt (2/2) Suomen Kauppakeskusyhdistys ry

9 Kilpailun jury • Arto Asikainen, Wereldhave Finland Oy • Helena Hiilivirta, Musiikkitalon johtaja (pj) • Jussi Jalkanen, Kauppalehti Optio Juryn apuna työryhmä (esikarsinta) • Esikarsinta kilpailutyöryhmän toimesta • Esikarsinnan jälkeen kolmelle finalistille tarjotaan mahdollisuus presentaatioon jurylle • Terhi Heinilä, Citycon Oyj • Olli Lehtoaro, Sponda Oyj • Henrik Winberg, Prometheus Partners Oy • Lasse Yrjänä, Kauppatieto Oy • Juha Tiuraniemi, Suomen Kauppakeskusyhdistys ry (siht.) Vuoden Kauppakeskus 2010, tuomaristo Suomen Kauppakeskusyhdistys ry

10 Aikataulu • Kilpailun avaus osallistujille 20.10.2009 • Ilmoittautumiset 1.12.2009 mennessä • Esikarsinta / täydentävät tiedot 15.12. mennessä • Juryn arviointi 15.1.-30.1.2020 • Voittajan palkitseminen 17.2.2010 Coresman iltajuhla, Helsingin Wanha Satama Vuoden Kauppakeskus 2010, aikataulu Suomen Kauppakeskusyhdistys ry

11 Osallistuminen • Ilmoittautuminen nettilomakkeella 1.12.2009 mennessä: www.kauppakeskusyhdistys.fi/kauppakeskuskilpailu www.kauppakeskusyhdistys.fi/kauppakeskuskilpailu • Ilmoittautumisen yhteydessä pyydettävät tiedot: • Yhteystiedot • Kilpailuun ilmoittautuva kauppakeskus • Teko, jolla kilpaillaan • Perustelut • Osallistuminen on maksuton Suomen Kauppakeskusyhdistyksen jäsenille, muilta osallistumismaksu 300 euroa Vuoden Kauppakeskus 2010, osallistuminen Suomen Kauppakeskusyhdistys ry

12 Tehdään positiiviset teot näkyviksi! Tervetuloa mukaan kilpailemaan! Lisätiedot www.kauppakeskusyhdistys.fi Toiminnanjohtaja Juha Tiuraniemi, 040-5069151 juha.tiuraniemi@kauppakeskusyhdistys.fi


Lataa ppt "Kauppakeskuksissa tehdään paljon yhteiskunnallisesti merkittäviä isoja ja pieniä tekoja…"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google