Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuPauliina Saarnio Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi
Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM
2
Asiakaskokemuksen johtaminen
Itsensä johtaminen Vuorovaikutus työyhteisössä Asiakas-kokemus ©MerjaFischer 2013
3
POSITIIVISESTI POIKKEAVA KÄYTTÄYTYMINEN
Itsensä johtaminen ROHKEUS SINNIKKYYS MERKITYS LUOTTAMUS ELÄMÄN HALLINTA JATKUVA OPPIMINEN OPTIMISMI POSITIIVISESTI POIKKEAVA KÄYTTÄYTYMINEN ©MerjaFischer 2013
4
Palveluliiketoiminta on kokemuksen johtamista
Työyhteisökokemus Asiakaskokemus Yksilöä arvosta johtaminen Merkityksellinen työ Positiivisesti poikkeava vuorovaikutus - > positiivinen ilmapiiri Yksiköiden välinen yhteistyö toimii (sisäinen laatu) Yksilö kokee ammatillista identiteettiä, pystyvyyttä, osaamista, sinnikkyyttä ja optimismia Asiakas kokee: Hänet huomioidaan ja pidetään yhteyttä Häntä kuunnellaan ja pyritään ymmärtämään hänen tilanteensa Lupaukset pidetään ja työn laatu on korkea Hän haluaa tulla takaisin Hän kertoo muille kokemuksistaan ©MerjaFischer 2013
5
Positiivinen ilmapiiri syntyy vuorovaikutuksessa – jokainen kohtaaminen on mahdollisuus !
©MerjaFischer 2013
6
Alkuvuodesta 2014
7
Lupa loistaa - Kiitos!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.