Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi."— Esityksen transkriptio:

1 Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi
Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM

2 Asiakaskokemuksen johtaminen
Itsensä johtaminen Vuorovaikutus työyhteisössä Asiakas-kokemus ©MerjaFischer 2013

3 POSITIIVISESTI POIKKEAVA KÄYTTÄYTYMINEN
Itsensä johtaminen ROHKEUS SINNIKKYYS MERKITYS LUOTTAMUS ELÄMÄN HALLINTA JATKUVA OPPIMINEN OPTIMISMI POSITIIVISESTI POIKKEAVA KÄYTTÄYTYMINEN ©MerjaFischer 2013

4 Palveluliiketoiminta on kokemuksen johtamista
Työyhteisökokemus Asiakaskokemus Yksilöä arvosta johtaminen Merkityksellinen työ Positiivisesti poikkeava vuorovaikutus - > positiivinen ilmapiiri Yksiköiden välinen yhteistyö toimii (sisäinen laatu) Yksilö kokee ammatillista identiteettiä, pystyvyyttä, osaamista, sinnikkyyttä ja optimismia Asiakas kokee: Hänet huomioidaan ja pidetään yhteyttä Häntä kuunnellaan ja pyritään ymmärtämään hänen tilanteensa Lupaukset pidetään ja työn laatu on korkea Hän haluaa tulla takaisin Hän kertoo muille kokemuksistaan ©MerjaFischer 2013

5 Positiivinen ilmapiiri syntyy vuorovaikutuksessa – jokainen kohtaaminen on mahdollisuus !
©MerjaFischer 2013

6 Alkuvuodesta 2014

7 Lupa loistaa - Kiitos!


Lataa ppt "Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google