Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

KOULU-NUORISOTYÖNTEKIJÄN AMMATTI- IDENTITEETTI Koulun erityisnuorisotyöntekijä Ritva Rantola Pieksämäen kaupunki

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "KOULU-NUORISOTYÖNTEKIJÄN AMMATTI- IDENTITEETTI Koulun erityisnuorisotyöntekijä Ritva Rantola Pieksämäen kaupunki"— Esityksen transkriptio:

1 KOULU-NUORISOTYÖNTEKIJÄN AMMATTI- IDENTITEETTI Koulun erityisnuorisotyöntekijä Ritva Rantola Pieksämäen kaupunki ritva.rantola@pieksamaki.fi

2  Tunne ja tarina siitä, kuka olen, mitä osaan  Muodostuu ja muokkautuu kokemusten ja tulkintojen kautta ; muuttuva  Syntyy vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa > työyhteisön muokkaama  ”Identiteetin kanssa ei synnytä se on jotain minkä jokainen omaksuu tykästymällä tiettyihin tarinoihin ja tapoihin puolustaa itseään”  Ketä olemme ammattikuntana MISTÄ MUODOSTUU

3  Persoonallisen ja sosiaalisen identiteetin välinen suhde > kuka minä olen mihin minä kuulun  Ymmärrys omasta roolista muiden toimijoiden joukossa > millainen asema MIKÄ VAIKUTTAA

4  YHTEISTYÖ, kehittäminen koulun kanssa sovituin pelisäännöin ja perustuu yhteiseen tahtoon  SITOUTUMINEN  PITKÄJÄNTEISYYS  VASTUUNOTTO OMAN OSAAMISENSA MUKAAN, kohtaaminen, ohjaaminen  TUNNE KUULUMISESTA KOULUYHTEISÖÖN IDEASTA TOTEUTUKSEEN


Lataa ppt "KOULU-NUORISOTYÖNTEKIJÄN AMMATTI- IDENTITEETTI Koulun erityisnuorisotyöntekijä Ritva Rantola Pieksämäen kaupunki"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google