Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories 19.10.2012.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories 19.10.2012."— Esityksen transkriptio:

1 ©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories 19.10.2012

2 ©Think If Laboratories Oy 2012 Tutkimuksen tavoitteet  Selvittää verkkomaksamiseen liittyviä kokemuksia ja mielipiteitä suomalaisten kuluttajien keskuudessa sekä jouluostosten tekemistä verkosta  Tutkimuksessa selvitetyt asiat  Kuinka usein tuotteita/palveluita hankitaan verkosta  Mitä maksutapaa käytetään mieluiten ja miksi  Mitä maksutapaa haluttaisiin käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi helpompaa  Suhtautuminen verkkomaksamisen turvallisuuteen ja helppouteen  Verkkomaksamisen keskeytymiseen liittyvät kokemukset  Verkko-ostamisen esteet  Rahan käyttäminen verkosta tehtäviin jouluostoksiin

3 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kohderyhmä ja tutkimuksen toteutus  Kohderyhmänä 18-65-vuotiaat suomalaiset  Kyselyn toteuttaminen  Sähköinen kysely Think If Laboratories Oy:n kuluttajapaneelissa  Kysely tehtiin 8.10.-17.10.2012  Vastaajia 1103 kpl  Ostanut verkosta 941 kpl  Ei ole ostanut verkosta 162 kpl

4 ©Think If Laboratories Oy 2012 Tutkimuksen aineisto/ demografiat kpl% Sukupuoli Mies55250 Nainen55150 Ikäryhmä 18-24 vuotta12912 25-34 vuotta17316 35-44 vuotta22621 45-54 vuotta25823 55-64 vuotta31529 Asuinpaikka Etelä-Suomen lääni54049 Länsi-Suomen lääni36833 Itä-Suomen lääni868 Oulun lääni807 Lapin lääni293 Koulutus Kansakoulu, peruskoulu tai keskikoulu14413 Ylioppilas1019 Ammatillinen koulutus23822 Opistotutkinto tai muu keskiasteen koulutus30428 Ammattikorkeakoulututkinto12812 Yliopistotutkinto18817

5 ©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko ostanut tuotteita/palveluita verkosta viimeisen vuoden aikana?

6 ©Think If Laboratories Oy 2012 Ostanut tuotteita/palveluita verkosta

7 ©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkokaupasta ostaneilta: Kuinka usein ostat tuotteita/palveluita verkosta?

8 ©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko ostanut tuotteita/palveluita verkosta viimeisen vuoden aikana?

9 ©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko ostanut tuotteita/palveluita verkosta viimeisen vuoden aikana?

10 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

11 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

12 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

13 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

14 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä muita maksutapoja käytät?

15 ©Think If Laboratories Oy 2012 Verkosta ostaneet/ Maksutapojen käyttö

16 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

17 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

18 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

19 ©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

20 ©Think If Laboratories Oy 2012 Missä määrin olet samaa tai eri mieltä seuraavien verkkomaksamista koskevien väittämien kanssa?

21 ©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksamiseen on tarjolla riittävästi vaihtoehtoja

22 ©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksaminen on nopeaa

23 ©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksaminen voisi olla nykyistä sujuvampaa

24 ©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksaminen on turvallista

25 ©Think If Laboratories Oy 2012 Haluaisin, että verkkomaksaminen onnistuisi aina yhdellä ”klikkauksella”

26 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein verkko-ostoksesi on jäänyt tekemättä seuraavien syiden vuoksi?

27 ©Think If Laboratories Oy 2012 Maksaminen on ollut liian hankalaa tai maksu- järjestelmä on liian hankala käyttää tai epäselvä

28 ©Think If Laboratories Oy 2012 Maksuyhteys ei ole tuntunut riittävän turvalliselta

29 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein ostoksesi on jäänyt tekemättä, koska maksaminen ei ole onnistunut?

30 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein ostoksesi on jäänyt tekemättä, koska maksaminen ei ole onnistunut?

31 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein ostoksesi on jäänyt tekemättä, koska maksaminen ei ole onnistunut?

32 ©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko törmännyt verkko-ostoksia tehdessäsi suoranaisiin huijareihin tai huijausyrityksiin?

33 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

34 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

35 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

36 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

37 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka suuren osan verkon kautta tehtävät joululahjaostoksesi muodostavat kaikista joululahjaostoksistasi?

38 ©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka suuren osan verkon kautta tehtävät joululahjaostoksesi muodostavat kaikista joululahjaostoksistasi?

39 ©Think If Laboratories Oy 2012 Ostatko tänä vuonna enemmän vai vähemmän joululahjoja verkon kautta kuin viime vuonna?

40 ©Think If Laboratories Oy 2012 Ei ole ostanut verkosta: Miksi et ole ostanut verkosta?

41 ©Think If Laboratories Oy 2012 Ei ole ostanut verkosta: Kuinka todennäköisesti ostat jotakin tuotteita tai palveluita verkosta seuraavan vuoden aikana?

42 ©Think If Laboratories Oy 2012 Ei ole ostanut verkosta: Mikä saisi sinut ostamaan verkosta (yksi syy)?


Lataa ppt "©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories 19.10.2012."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google