Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAleksi Mäkinen Muutettu yli 7 vuotta sitten
1
Vähittäiskaupan kehitys, minne olemme menossa? Raija-Leena Söderholm 10.6.2015
2
Raija-Leena Söderholm
3
10.6.2015 Kaupan asiakkaasta Kaupan haasteista Kaupan tarpeista tulevaan
4
Tarpeiden ja toiveiden muutos
5
Kaupan asiakas: Tarpeen muutos Kaikkea on saatavilla, tuotetarve ei enää ohjaa käyttäytymistä Kärsimättömyys, Tuote, Palvelu, Ratkaisu halutaan heti Ei syytä eikä tarvetta odottaa tai hyväksyä huonoa Miten kauppa ratkaisee kun asiakkaalla “juuri minun tarpeeni” korostuu 2020 koko aktiiviväestöllä älylaitteet käytössään
6
Asiakas ? Ikä Asuinpaikka Sukupuoli Helppous Joustavuus Nopeus Hinta TUNNE ”minua varten ”
7
Kaupan haasteista: Ei ole este vaan OMNICHANNEL on AINOA MAHDOLLISUUS tulevaisuudessa
8
Erottuminen asiakkaan Mielessä Ostouskollisuus syntyy asiakkaan tunnesiteen kautta; Paras markkinoija on sinua suositteleva asiakkaasi. Tunnista asiakkaan toiveet ja toimintatapa Vastaa niihin parhaassa kanavassa Kivijalka Verkko, SoMe Toimituspiste Asiakkaan koti, jne jne
9
Suomalaisen kaupan haaste on laiskuus KONSEPTIOSAAMISESSA
10
RATKAISE PAREMMIN MITÄ MIKSI KENELLE MITEN OPI
11
KIITOS ja oikein Hyvää Kesää! rl.soderholm@gmail.com linkedin.com/in/rlsoderholm
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.