Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Brändin kiteytys Vihreä kasvu syntyy yhdistämällä uudella tavalla uusiutuvia luonnonvaroja, teknologiaa ja eri alojen osaamista. Joensuun seudulla Vihreän.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Brändin kiteytys Vihreä kasvu syntyy yhdistämällä uudella tavalla uusiutuvia luonnonvaroja, teknologiaa ja eri alojen osaamista. Joensuun seudulla Vihreän."— Esityksen transkriptio:

1

2 Brändin kiteytys Vihreä kasvu syntyy yhdistämällä uudella tavalla uusiutuvia luonnonvaroja, teknologiaa ja eri alojen osaamista. Joensuun seudulla Vihreän kasvun perusta on biotalouden ja teknologian huippuosaamisessa. Uutta liiketoimintaa haetaan eri toimialojen yhteistyönä syntyvistä resurssiviisaista innovaatioista. Metsäbiotalouden lisäksi muita vahvoja aloja Joensuun seudulla ovat Teknologia ja materiaalit Fotoniikka ICT-ohjelmistotuotanto, peliteknologia Uusiutuva energia

3

4 Vihreä Kasvu / Green Growth Slogan Pääviesti: Green Growth. Green is the new black. Tukiviestit: Joensuu. Creating New Green. Joensuu. Vihreän kasvun kaupunki. Viestit eri kohderyhmille: Asiantuntijat, yrittäjät, päättäjät ja rahoittajat Green Growth. Green is the new black. Suuri yleisö / Alueen asukkaat Green Growth. Green is the new black. Green Growth. Innovation behind growth. Green Growth. Shape the world green. Green Growth. Renewable growth. Green Growth. Green goes with everything.

5 Viestejä Vihreä kasvu. (Metsän) uudet muodot. -Viestisarja, joka muokkautuu toimi- /osaamisalan mukaan esim. Vihreä kasvu. Liiketoiminnan uudet muodot. Vihreä kasvu. Teknologian uudet muodot. Vihreä kasvu. Fotoniikan uudet muodot. Vihreä kasvu. Energian uudet muodot. Vihreä kasvu. Materiaalien uudet muodot Vihreä kasvu. Pelialan uudet muodot.

6 Vihreän kasvun mainoskonsepteja Konseptit heijastavat Vihreä kasvu -brändin dynaamisuutta ja rajoja rikkovaa asennetta. Vihreä kasvu ei tyydy seuraamaan muita, vaan luo rohkeasti uutta myös omassa markkinoinnissaan. Ne eivät ole lopullisiksi tarkoitettuja konsepteja (=näitä kuvia ei tulla käyttämään missään), vaan suuntaa antavia luonnoksia kuva- ja viestityylistä, joiden pohjalta lopulliset sovellukset toteutetaan.

7 Kohderyhmät: asiantuntijat, yrittäjät, päättäjät, rahoittajat. Konsepti alleviivaa vihreän kasvun tarjoamia uusia rajattomia bisnesmahdollisuuksia. Se viestii ajatusta, että vihreä kasvu on uusi menestysresepti ja tulevaisuuden kasvutrendi yrittäjille/rahoittajille. Vihreä kasvu näyttäytyy tyylikkäänä, nykyaikaisena, uusinta uutta edustavana brändinä, joka on tullut jäädäkseen.

8 Kohderyhmät: rahoittajat, yrittäjät, päättäjät, asiantuntijat. Konsepti kuvaa vihreän kasvun klusterirakennetta, jossa eri toimialat muodostavat keskenään uusia, alati lisääntyviä rajapintoja. Tämän osaamisverkoston keskiössä ovat uutta synnyttävät innovaatiot, toimintamallit ja yhteistyömuodot, jotka toimivat vihreän kasvun moottoreina

9 Kohderyhmät: rahoittajat, yrittäjät, päättäjät. Konsepti kuvaa Vihreän kasvun uutta luovaa voimaa. Vihreä kasvu synnyttää alati uusia liiketoiminnan muotoja, uusia innovaatioita sekä uusia ajattelu- ja toimintatapoja, jotka haastavat vanhoja jäykistyneitä kaavoja. Samalla konsepti kuvaa Vihreän kasvun osaamisverkoston rakennetta: verkoston eri osasista muodostuu yhdessä ainutlaatuinen, uutta luova kokonaisuus, jonka kaikki osat ovat yhteydessä toisiinsa ja hyötyvät toisistaan.

10 Kohderyhmät: kaikki. Konsepti kuvaa vihreää asennetta ja ajattelutapaa. Vihreää väriä käytetään voimakkaalla, erottuvalla ja mieleen jäävällä tavalla. Vihreä kasvu näyttäytyy dynaamisena, fokusoituneena, määrätietoiseen toimintaan tähtäävänä asenteena, ei tyytyväisenä kuvapankkihymyilynä.

11 Kohderyhmät: Kaikki. Konsepti kuvaa edellisen konseptin tavoin Vihreän kasvun uutta luovaa voimaa ja uusia innovaatioita Joensuussa, mutta verkoston sijaan innovaatiot sidotaan Joensuun seutuun. Kuva korostaa Joensuun seutua, alueen sijaintia. Konseptilla luodaan mielikuvaa Joensuun seudusta innovatiivisena ja elinvoimaisena alueena.

12 Toimenpiteitä Esite – Vihreä kasvu ja sen toteutuminen Jättilakana torniin (Joensuun Tiedepuisto) T-paidat Imagokuvien toteutus (imagokampanja) www-sivusto ….

13


Lataa ppt "Brändin kiteytys Vihreä kasvu syntyy yhdistämällä uudella tavalla uusiutuvia luonnonvaroja, teknologiaa ja eri alojen osaamista. Joensuun seudulla Vihreän."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google