Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Joulukampanja 2015. 2 Vuoden 2015 kampanjan ”uutuudet” Nettimyynti Avainlippu Tilausjärjestelmä Kuksan kautta.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Joulukampanja 2015. 2 Vuoden 2015 kampanjan ”uutuudet” Nettimyynti Avainlippu Tilausjärjestelmä Kuksan kautta."— Esityksen transkriptio:

1 Joulukampanja 2015

2 2 Vuoden 2015 kampanjan ”uutuudet” Nettimyynti Avainlippu Tilausjärjestelmä Kuksan kautta

3 3 Joulukampanjan monipuolinen merkitys Kasvatuksellinen merkitys –Osa partio-ohjelmaa –”Itse hankittu raha”, vastuuta taloudesta Taloudellinen merkitys, –Koko partiovuoden tärkein varainhankinta Viestinnällinen merkitys –Näkyvyys: Partiolaisten adventtikalenteri on ensimmäinen asia, mitä ihmiset yleensä edes tietävät partiosta –Positiivinen imago, josta vanhemmatkin ovat ylpeitä Psykologinen merkitys –Ostajalla mahdollisuus auttaa hyvää toimintaa Historiallinen merkitys –Elävä traditio, jonka partiolaiset ovat käynnistäneet yli 60 vuotta sitten

4 4 Hinta Kalenterin myyntihinta on 7 €. Lippukunta saa 2,90 € Piiri 2,23 € (josta piiri kustantaa mm. palkinnot ja koulutuksen) Keskusjärjestö 1,87 € (kalenterin valmistuskulut ja valtakunnalliset markkinointi- ja rahtikulut). Lpk:n palautusoikeus max 35 % otetuista kalentereista

5 5 Nettimyynti Tulot jaetaan saman jakosuhteen mukaan, kuin perinteisessäkin myynnissä. Lahjoitus voidaan osoittaa suoraan tietylle lippukunnalle. Jos näin ei tehdä, se kohdennetaan osoitteen perusteella lähimmälle tai lähimmille lippukunnille. Hinta 7 € + 2 € toimituskuluja / kalenteri

6 6 Avainlippu Adventtikalenteri on saanut Avainlipun Partiolaisten adventtikalenteri saa käyttää Avainlippu-merkkiä Kalenterin kotimaisuusaste on yli 90 prosenttia Asiasta tiedotetaan syksyn aikana, jolloin Avainlippua käytetään myös kampanjan markkinointiviestinnässä.

7 7 Kampanja netissä www.adventtikalenteri.fi Verkkokauppa: www.adventtikalenteri.fi/ostawww.adventtikalenteri.fi/osta Kiitossivu: www.adventtikalenteri.fi/kiitoswww.adventtikalenteri.fi/kiitos www.facebook.com/adventtikalenteri twitter.com/partiokalenteri

8 8 Lippukuntien tulot 2012-2014

9 9 Lippukunnan myyntitavoite Lippukunta päättää tavoitteesta –Mihin kerätään, miksi kerätään, kuinka paljon kerätään Parhaat tavoitteet ovat konkreettisia –Lippukunnan kesäleiri –Hankitaan kanootteja –Korjataan kämpän katto –Uudet purjeet veneeseen –Roihu / ulkomaanmatka –Ryhmän retki Kerätään 1.500 euroa –Lippukunnassa 50 jäsentä, jokainen myy 10 kalenteria –Kalenterin osuus lippukunnalle 2,90 € = 1.450,00 €

10 10 Piirin tavoite vuonna 2015 Taloudellinen tavoite –Myynnin lisäys 10 %  n. 800 kalenteria enemmän = n. 40 / lpk  Lisätulo lippukunnalla n. 120 €  piirille n. 1700 € Viestinnällinen merkitys –Näkyvyyden lisääminen Etelä-Karjalassa Annetaan mahdollisuus mahdollisimman monelle tukea partiotoimintaa

11 11 Partion ja piirin joulukortit KortitMyyntihintaPiirin osuusLpk:n osuus uusin SP:n kortti1,000,800,20 vanhat kortit1,000,600,40 korttipaketit5,002,902,10 Heli Pukin kortit1,000,800,20 Lippukunta voi myydä myös joulukortteja  Ei ole palautusprosenttia!


Lataa ppt "Joulukampanja 2015. 2 Vuoden 2015 kampanjan ”uutuudet” Nettimyynti Avainlippu Tilausjärjestelmä Kuksan kautta."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google