Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuEveliina Lehtilä Muutettu yli 7 vuotta sitten
1
14.11.2011 PILOTOINNIN VALMISTELUAIKATAULU 2014 PILOTOINTI- SUUNNI- TELMAN HYVÄKSY- MINEN KOULUTUS- SUUNNITELMAN TEKEMINEN KOULUTUKSEN TOTEUTTAMINEN PISTEIDEN KAPASITEETIN MÄÄRITTELY ASIAKASPALVELU- JÄRJESTELMÄN 1. MÄÄRITTELY ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄN KÄYTTÖÖNOTTOPROJEKTI PILOTTIPISTEIDEN AUKEAMINEN TAMMIKUU MAALISKUU TOUKOKUU HEINÄKUU SYYSKUU MARRASKUU JOULUKUU PALVELUKORTTIEN TEKEMINEN PALVELUKORTIT ASIAKASPALVELU- JÄRJESTELMÄÄN HAVAINNOINTI MARKKINOINTIVIESTINTÄSUUNNITEL- MAN TEKEMINEN MARKKINOINNIN TOTEUTUS JULKAISUJÄRJESTELMÄN MÄÄRITTELY TOIMITILAKONSEPTIN VALMISTELU ICT-OHJEISTUKSEN LAADINTA ETÄPALVELULAITTEIDEN HANKINTA JA TOIMINNAN VARMISTUS
2
14.11.2011 PILOTOINNIN VALMISTELUAIKATAULU 2014 Lista yhteisessä asiakaspalvelupisteessä tarjottavista palveluista Valtion palveluluettelo on hyväksytty 14.2.2014 Kuntien palveluluettelo valmis viimeistään 16.5.2014 Palvelukortit valmiit 16.5.2014 Asiakaspisteiden kysynnän arviointi huhtikuussa 2014 Toimitilakartoitus huhti-toukokuussa 2014 Koulutussuunnitelma valmis 23.4 Palveluneuvojien koulutus toteutetaan touko-syyskuussa 2014 Tietojärjestelmäkoulutusta tarjotaan touko-elokuussa 2014 Etäpalveluun liittyvää koulutus toteutetaan kesäkuun 2014 aikana jokaisen pilottipisteen kanssa erikseen. Asiakaspalvelujärjestelmä Demoversio järjestelmästä esitetään pilotointityöryhmälle 21.5.2014 Markkinointiviestintämateriaali ja -ohjeistus Asiointipisteen nimi ja tunnus hyväksytty 9.4.2014 Pilotoinnin graafinen ohjeistus kesäkuussa 2014 Hankkeesta tiedotetaan valtakunnallisesti elo-syyskuun vaihteessa 2014 Julkaisujärjestelmän määrittelytyö alkaa huhtikuussa 2014 ja jatkuu koko vuoden 2014 loppuun saakka Pisteet avautuvat asiakkaille syyskuussa 2014
3
14.11.2011 Väliraportin sisältö Laaditaan tammikuussa 2015 Sisältörunko: Asiakaspalvelupisteen käynnistämien ja palveluiden sisäänotto Pilotoitavien kohteiden raportointi, mm. prosessien toimivuus, käytänteet, palveluiden ketjuuntuminen, palvelukortit, palveluntuottajan tuki, havainnot, haastattelut ja asiakaskyselyt jne. Koulutussuunnitelma ja kokemukset koulutuksesta Palvelunhallinta palvelupisteen ja palveluntuottajan välillä Toimitilakonsepti ja toimitilojen käytännön toimivuus Asiakaspalvelujärjestelmän ja tietoteknisen laitteiston toimivuus ml. etäpalvelu Rahoitusmallin toimivuus Kapasiteetin mitoitus Viestinnän toimivuus Raportointi sidosryhmille
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.