Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuPertti Mäkinen Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
OEH ja todellinen tuote OEH ja tuotemielikuva ?
OEH-Analyysi (ominaisuudet, yleiset edut kaikille, erityinen hyöty yksilölle) OEH ja todellinen tuote OEH ja tuotemielikuva ? Todellinen tuotelaatu ja laatumielikuva Laadun tuottaminen ja laadun kuluttaminen ?
2
O, E ja H – mihin laatu perustuu ?
O, E ja H – mihin hinta perustuu ? Hinta / Hyöty –suhde? Hinta / Laatu –suhde ? O, E ja H – mihin laatu perustuu ?
3
Hinnoittelusta hintaan
Hinnoittelun perustana voi olla kustannukset – mitkä kustannukset ? Kysynnän ja tarjonnan –laki; mikä se on ? Tuotteen arvo; absoluuttinen, vai suhteellinen käsite ?
4
(hinnoittelun hinta, onko sitä?) viestinnän hinnoittelu
tuotteen hinnoittelu (hinnoittelun hinta, onko sitä?) viestinnän hinnoittelu jakelun hinnoittelu todellisuus ja mielikuvat
5
markkinoinnin 2D –ajattelu: tuote ja hinta ovat ”insinöörien hommia”
viestintä ja jakelu ovat ”tradenomien…”
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.